ورزش

12 عارضه ای که با تاثیر دیابت بر سلامت پوست و مو مشاهده می کنید

پوست بزرگترین عضو بدن انسان است و با جای دادن اعصاب و رگ های خونی در خود، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم ماهیت اشیای مختلف را لمس، احساس و در آخر درک کنیم. همانطور که همه ما می دانیم دیابت یا بیماری قند می تواند عملکرد تمامی اعضای بدن را مختل کند؛...

30 فروردین 1403

انتقاد تند از یک آهنگ پرحاشیه ، چرا در یکی از مراکز فلسفه ایران باید چنین آهنگی ساخته شود؟ ، موسیقی و هنری که باعث مفسده شود باید حرام و ممنوع باشد

موسیقی به عنوان راهی برای تاثیرگذاری بر جامعه و تغییر آن، شناخته می شود. نوعی خاص از موسیقی می تواند جامعه را هدایت کرده و فرهنگ درست ایجاد کند، اما در مقابل، موسیقی بدون ریشه و سطحی نیز می تواند در تربیت جامعه تاثیر منفی بر جای بگذارد.

17 تیر 1402

بیانیه مهم پرسپولیس در مورد خریدهای تابستانی ، هواداران عزیز هوشیار باشید!

طبق لیست یحیی گل محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی توان در این زمینه اطلاع رسانی کرد.

1 تیر 1402

بازیکن سابق اینتر در راه ایران

هر چند که فدراسیون فوتبال، به بهانه رعایت اصول حرفه ای گری نام دستیار خارجی امیر قلعه نویی را تا زمان عقد قرارداد به طور رسمی اعلام نکرد، اما با کدهای داده شده، نام او برای رسانه ها مشخص شد.

7 خرداد 1402

اعلام رای محکومیت بازیکن باشگاه تراکتور

پس از درخواست تجدید نظرخواهی به وسیله میلاد کر، بازیکن باشگاه تراکتور و تیم جوانان برابر دادنامه صادره از کمیته استیناف، رای کمیته اخلاق روز پنجشنبه به صورت قطعی اعلام شد.

7 اردیبهشت 1402

رژیم غذایی برای سلامت کیسه صفرا

هنگامی که صحبت از مسائل کیسه صفرا می گردد، مهم است که به آنچه می نوشید توجه داشته باشید، زیرا بعضی از نوشیدنی ها می توانند علائم را تشدید نموده و شرایط را بدتر نمایند. به طور کلی، مصرف مقدار زیادی آب برای یاری به تخلیه سیستم بدن و کاهش خطر ابتلا به سنگ...

19 فروردین 1402

رنکینگ شطرنج جهان: فیروزجا چهارم، مقصودلو نوزدهم

ملی پوش شطرنج ایران در رنکینگ ماه آوریل در رده 19 دنیا ایستاده است.

13 فروردین 1402

سرمربی تیم ملی والیبال با پیراهن پرسپولیس

پرسپولیس و استقلال به جز مقاطعی کوتاه تنها در فوتبال تیمداری نموده اند و این در حالیست که در بسیاری از کشور ها باشگاه های بزرگ در رشته های دیگر هم تیمداری می نمایند.

28 اسفند 1401

استعفای ناگهانی جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران بعد از صعود تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا داد.

2 اسفند 1401

مربی استقلالی در راه قطر ، دستیار نو کی روش تعیین شد

مربی سابق تیم ملی ایران و استقلال اعلام نمود که میخواهد به کادر فنی کارلوس کی روش در قطر اضافه گردد.

1 اسفند 1401

عوارض مصرف زیاد روغن زیتون را جدی بگیرید!

استفاده از روغن زیتون خواص بسیار مناسبی را برای بدن دارد، اما درعین حال زیاده روی در مصرف آن می تواند عوارضی برای سلامت بدن به همراه داشته باشد.

27 بهمن 1401

پنج روش کاهش وزن به یاری عسل

پایگاه خبری تایمز هند درمقاله ای پنج روش برای کاهش وزن با مصرف عسل را معرفی نموده است.

19 بهمن 1401

از پیری چشمان خود در 3 دقیقه جلوگیری کنید!

با انجام 2 حرکت ورزشی می توانید چشمان خود را سالم نگه دارید.

16 بهمن 1401

گریه همسر رافائل نادال سوژه رسانه ها شد

رافائل نادال، پرافتخارترین تنیسور تاریخ با 22 عنوان گرنداسلم، صبح امروز در مرحله دوم مسابقات گرنداسلم استرالیا به مصاف مک کنزی مک دونالد امریکایی رفت و در نهایت در سه ست، مغلوب حریف خود شد.

30 دی 1401

جنگل ناهارخوران، نگینی سبز در شمال ایران

یکی از استان های شمالی ایران که در خود جنگل های سرسبز و زیبایی جای داده، استان گلستان است. برای افرادی که در پی آرامش در دل طبیعت هستند و از شلوغی های شهر بیزارند، استان گلستان و جنگل هایش از جمله برترین ها هستند. در بین جنگل های این استان، جنگل ناهارخوران...

15 دی 1401

ساعت و مچ بند هوشمند ردمی واچ 3 و ردمی بند 2 معرفی شدند

شیائومی در کنار رونمایی از گوشی های سری ردمی K60، از ساعت هوشمند ردمی واچ 3، مچ بند هوشمند ردمی بند 2 و هدفون بی سیم ردمی بادز 4 لایت هم رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات آن ها می پردازیم.

13 دی 1401

لوکادیا ، پرسپولیس؛ دست باشگاه در پوست گردو!

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (سه شنبه) در دربی نودونهم تهران پیروز شد در دقایق پایانی از شکست مقابل استقلال فرار و با کسب تساوی 2 - 2 جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

11 دی 1401

دستمزد جواد خیابانی برای گزارش دربی چقدر بود؟

هیوا یوسفی، خبرنگار حوزه ورزش در توییتی در رابطه با گزارش پر از هیجان جواد خیابانی در روزی که دربی سرد و حوصله سر بری را شاهد بودیم، واکنش نشان داد: جوری داربی رو گزارش کرد انگار این روز ها همه چی عادیه.

6 دی 1401

خواسته جنجالی از فیفا؛ محرومیت مادام العمر برای چهره سرشناس فوتبال ایران

تصمیم علیرضا فغانی داور ایرانی در بازی اروگوئه و پرتغال همچنان حاشیه های زیادی را در پی دارد.

13 آذر 1401

کاروان شادی مردم عربستان در پی پیروزی تاریخی مقابل آرژانتین

پس از به صدا درآمدن سوت خاتمه بازی و پیروزی عربستان مردم در شهر ریاض کاروان هایی به راه انداخته و در خیابان ها به شادی پرداختند.

2 آذر 1401
تعداد: (319)