برترین جاهای دیدنی تورنتو و زیبایی هایش برای مسافران کانادا

به گزارش وبلاگ پوشه، این شهر بعلاوه پر از جاهای تفریحی و تفریح است؛ با امکاناتی از قبیل اجرای آخرین موسیقی­ های منتشر شده و هنرهای نمایشی؛ مرکز شهر آن جاذبه­ های توریستی فراوانی دارد که در فاصله­ های کمی از هم قرار دارند. جاهای تماشای تورنتو در مرکز این شهر جوری قرار دارند که با پیاده ­روی به آسانی می­ توان از همه آن ها تماشا کرد. بعلاوه سیستم متروی این شهر هم برای مسافت های طولانی مهیاست. خبرنگاران در این مطلب به معرفی برترین جاهای تماشای تورنتو می پردازد.

برترین جاهای دیدنی تورنتو و زیبایی هایش برای مسافران کانادا

برج CN ، نماد مشهور تورنتو

CN Tower از برترین جاهای تماشای تورنتو

مشهورترین نشانه تورنتو برج 553 متری آن به نام CN است؛ یکی از جاذبه­ های تماشای این شهر که نباید آن را از دست بدهید. از بالای این برج تقریبا می توان همه جای شهر را دید. بازدیدنمایندگان این برج می توانند یا از پایین برج از آن تماشا نمایند و یا به بالای آن بروند و از آن بالا منظره ها زیبای شهر و دریاچه اونتاریو بروند و غذا را در رستوران های بالای برج میل نمایند. برج CN بین سال های 1972 و 1976 ساخته شد. در آن موقع یکی بلندترین ساختمان­ های بلند در جهان بود، اما سال ها بعد بهتر از این برج هم ساخته شد.

گستره دید از بالاترین نقطه این برج در روزهایی که هوای شهر پاک باشد تا آبشار نیاگارا و استان نیویورک هم می رسد. برای رسیدن به بلندترین نقطه این برج باید از دو آسانسور بهره ببرید. در پایین نوک این برج در بالای آسانسور اصلی و در ارتفاع 346 متری رستوران هورایزن و بخش لوک آوت وجود دارد. یک طبقه پایین­ تر از آن می توانید سقف شیشه ای و تراس بیرونی را پیدا کنید. بازدیدنمایندگان برج در این قسمت بر روی یک طبقه­ شیشه­ ای می­ ایستند.

تجربه هیجان در برج CN

برای کسانی که دنبال ماجراجویی و هیجان هستند گذر از لبه را پیشنهاد می کنیم. در این قسمت بازدیدنمایندگان می­ توانند به همراه لباس و قلاب های ایمنی در لبه 1.5 متری آزاد بالای برج پیاده ­روی نمایند. راه رفتن در ارتفاع 356 متر از سطح زمین در لبه آزاد بالای برج CN این تفریح را به یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال ترسناک­ترین برنامه ­های این برج تبدیل نموده است و باعث شده که از برترین جاهای تماشای تورنتو باشد.

در ارتفاع 351 متری این برج رستوران 360 است که می­توانید غذا خوردن دل انگیزی را با چشم­ اندازی فوق­ العاده از تورنتو تجربه کنید. این رستوران برای ناهار و شام باز است و مشتریانی که غذای خود را در این رستوران صرف نمایند، امکان رفتن به بخش لوک آوت و سقف شیشه ای را در این برج خواهند داشت. برای اقامت در شهر تورنتو برترین مکان در نزدیکی برج CN است، زیرا به بیش تر منطقه ها تورنتو دسترسی راحت تری خواهید داشت.

موزه رویال اُنتاریو ، فرهنگ و هنر در سرزمین افراها

Royal Ontario Museum موزه ای عجیب و غریب که نباید از دستش دهید

موزه رویال انتاریو که به ROM معروف است، یکی از موزه­ های برتر کانادا با معروفیت بین المللی است. این موزه یک مجموعه برجسته با نمایشگاه هایی بزرگ از سرتاسر جهان است. ROM دارای مجموعه­ هایی است که دوره­ های مختلف را در سرتاسر جهان پوشش می ­دهد.

راجرز سنتر یک مجموعه ورزشی در میان برترین جاهای تماشای تورنتو

اگر دوست دارید لذت واقعی بیس بال را بچشید به Rogers Centre بروید

در مجاورت برج CN مرکز راجرز سنتر وجود دارد که یک مجموعه ورزشی بزرگ است. این ورزشگاه یک طراحی منحصر به فرد دارد و سقفی دارد که متناسب با آب و هوای شهر جلو و عقب می­ رود. این مجموعه که در سال 1989 تکمیل شده است ظرفیت هزاران تماشاچی را دارد و مجموعه ای مناسب برای برگزاری رویدادهای ورزشی نظیر بیس بال، فوتبال و خصوصا کنسرت­ های راک و پاپ است. در این جا تورهای یک ساعته همراه با تور لیدر وجود دارد که این امکان را به شما می دهد از پشت صحنه های این مجموعه و امکانات آن تماشا کنید.

آرت گالری انتاریو و تفریح در یک جای مدرن و خاص

Art Gallery of Ontario یکی از معروف ترین گالری های کانادا و جهان

ساختمان آرت گالری مشهور انتاریو (AGO) ساختمانی مدرن و خاص در بخش غربی مرکز شهر است. این گالری در طول سال مجموعه ای از نمایشگاه­ های فصلی برگزار می نماید و در میان برترین جاهای تماشای تورنتو یک جای بسیار خاص است. در آرت گالری، مجموعه­ اهدایی درخشانی از هنر کانادایی، آفریقایی، اروپایی و اقیانوسیه نیز وجود دارد. بخش ویژه­ای از این مجموعه شامل نقاشی­ های کانادایی است.

کاسا لوما یک عمارت گوتیک در باغی زیبا

Casa Loma قصری رویایی در کانادا

کاسا لوما یک عمارت بازسازی­ شده به سبک گوتیک و باغی در تورنتوی انتاریو در کاناداست که اکنون یک خانه موزه تاریخی و برجسته است. این عمارت تا حدودی یادآور قلعه­ های قرون وسطی است. این خانه موزه تاریخی با نزدیک به 100 اتاق، شامل 36 حمام است. بازدیدنمایندگان این مجموعه با بازدید از آن می­ توانند به دوره­ای تاریخی در اروپا که سرشار از شکوفایی و ظرافت بود، سفر نمایند. برجسته­ ترین قلعه کانادا مجموعه­ ای کامل است با اتاق­ هایی مبله، راهروهایی پنهان و تونل 244 متری ، برج­ ها، اصطبل­ ها و پنج هکتار باغ!

باغ وحش تورنتو ، جای خوب پانداها

Toronto Zoo تجربه جهانی وحش از نزدیک

باغ وحش بزرگ تورنتو با مجموعه ­ای از چندین هزار حیوان واقع در رود قرمز در 40 کیلومتری شمال شرفی مرکز شهر یکی از برترین جاهای تماشای تورنتو است. یکی از جاذبه­ های اصلی این باغ وحش مجموعه­ پانداهاست که در سال 2013 افتتاح شد. این باغ وحش به چندین بخش تقسیم شده است که هر کدام از آنها یک بخش از کره زمین را نمایش می­ دهد. بخش آمریکای شمالی پارک گاومیش­ های بزرگ است. بعضی دیگر از بخش ­های برجسته این باغ وحش شامل دشت آفریقا و ردیف تپه­ های دریایی بزرگ است.

بازار سنت لارنس ، خرید در دلِ تاریخ

St. Lawrence Market یکی از برترین جاهای تماشای کانادا

بازار سنت لارنس یک جای خاص است در میان برترین جاهای تماشای تورنتو. این جا محلی برای فروش محصولات فروشندگان در زمینه محصولات غذایی، گل ­ها و اقلام خاص است. بازار سنت لارنس در سال 1850 در تورنتو ساخته شد و به عنوان مکانی برای دیدارهای عمومی و بعلاوه برگزاری کنسرت در نظر گرفته شد.

سالن این بازار در سال 1967 بازسازی شد. البته در زمان بازسازی بسیاری از مجذوب کنندهیت ­های قدیمی این مجموعه را حفظ کردند. ساختمان این بازار یک فضای منحصر به فرد برای بازار ایجاد نموده است و گاهی اوقات برای فیلمبرداری سریال­ ها و فیلم­ ها از این محل استفاده می ­گردد. از ویژگی­ های داخل این ساختمان پلکان بزرگ در آن و بعلاوه یک لوستر پرنور و بزرگ است.

منطقه اینترتینمنت ، جایی برای هنردوستان

Entertainment District لذت یک پیاده روی جانانه

منطقه اینترتینمنت در تورنتو محل ه­ای است درست مشابه با محله برادوی در نیویورک که شور و نشاط و فعالیت در آن جریان دارد. این محله مکانی برای تماشا تولیدات مهم تئاتری با آخرین اجراهای صحنه­ ای و موزیکال، کنسرت و دیگر هنرهای نمایشی است. این جا بعلاوه رستوران­ ها و مکان­ هایی برای اجتماع مردم مثل هتل­ و مغازه هم دارد. مرکز اصلی فعالیت­ ها در این منطقه در خیابان کینگ است و محله گردی در این جا یاری می نماید یکی از برترین جاهای تماشای تورنتو را ببینید.

آکواریوم ریپلی کانادا ، یک گشت وگذار خلاقانه

Ripleys Aquarium of Canada آکواریومی پر از کوسه و ماهی

یکی از جدیدترین و برترین جاهای تماشای تورنتو آکواریوم ریپلی در نزدیکی برج CN است. این مجموعه شگفت­ انگیز و بی­ نظیر انواع حیوانات دریایی را نمایش می­ دهد، اما ویژگی قابل توجه آن تونل بسیار بزرگ زیر آب است. می توانید در این هتل پیاده روی کنید و از یکی از برترین جاهای تماشای تورنتو با زیبایی هایی منحصر به فرد تماشا کنید. بازدیدنمایندگان این مجموعه می ­توانند جهانی اقیانوس را در اطراف خود ببینند؛ تجربه زندگی آب زیان در تمام اعصار تاریخی، کوسه­ هایی که در گذشته حرکت می­ کردند و اره­ماهی­ هایی که در بالای سقف تونل شنا می نمایند. بازدید از این مجموعه یک تجربه دلنشین برای تمام سنین است. یکی دیگر از نکات تماشای این مجموعه نمایش عروس دریایی است که یک نورپردازی خلاقانه دارد.

ستی هال، تماشای برج ساعت در سالن شهرداری

City Hall

در قسمتی از تورنتو در مرکز تجاری آن ساختمانی قدیمی و مجذوب کننده وجود دارد که در سالهای 1899 تا 1966 ساختمان شهرداری تورنتو بوده است. درون این ساختمان برج ساعتی وجود دارد که یکی از مجذوب کنندهیت­ های آن است. ناقوس این برج ساعت 5 هزار کیلوگرم وزن دارد. در بیرون از این ساختمان در میدان مقابل آن یک حوضچه مصنوعی می بینید که در زمستان یک زمین اسکی زیبا دو دوست داشتنی می گردد. این زمین اسکی، در روزهای کریسمس این منطقه را به زیبایی تزیین می نماید و به یکی از برترین جاهای تماشای تورنتو تبدیل می گردد.

ایاتون سنتر ، یک مرکز تجاری بزرگ و زیبا

Eaton Center از مراکز خریدی که نباید از دست دهید

مرکز تجاری بسیار بزرگ ایاتون در انتهای بخش شمالی منطقه تجاری تورنتو واقع شده است. این مرکز تجاری مدرن و بزرگ ایستگاه مترویی متعلق به خود دارد که چندین بلوک دارد و به طور مداوم در حال نو و بزرگ­ تر شدن است. مشتریان در این فروشگاه می­ توانند به آسانی در پیچ و خم مغازه ­های تو در تو و فروشگاه­ ها و بوتیک ­ها و رستوران ­ها و کافه­@های آن ساعت ­ها غرق شوند و وقت خود را بگذرانند. فروشگاه اولیه مرکز تجاری ایاتون در سال 1869 افتتاح و به یک مکان تجاری بسیار بزرگ تبدیل شد.

منطقه دیستیلری ، محل برگزاری نمایشگاه ­های متعدد

Distillery District تجربه سفر به عمق تاریخ

منطقه دیستیلری تورنتو یک منطقه تاریخی بازسازی شده است. این منطقه به یک منطقه تفریحی و محلی برای خرید تبدیل شده است. می توانید به دیستیلری بروید و از بوتیک­ های مجذوب کننده، گالری­ ها، استودیوهای هنری و رستوران­ ها لذت ببرید. این جا بعلاوه محل برگزاری نمایشگاه ­های متعدد و هنرهای نمایشی است. برای بازدید این منطقه می توانید در طول روز به آنجا مراجعه کنید.

های پارک ، یک یادگاری از معمار تورنتو

High Park

این پارک یک فضای سبز بسیار بزرگ با دریاچه­­ ها، باغ­ های سرسبز، طبیعت جاده­ای، حوضچه ­های طبیعی و رودخانه­ های درخشان دارد و یک جای سرسبز در میان برترین جاهای تماشای تورنتو است. این منطقه سرسبز 165 هکتاری در ابتدا متعلق به خانواده هاوارد بود که در سال 1873 به شهر تورنتو واگذار شد. جان هاوارد را معمار شهر تورنتو می دانند. خانواده هاوارد معتقد بودند که این مکان باید برای استفاده آزاد، بهره­ مندی و لذت بردن شهروندان تورنتو باقی بماند و نام آن را های پارک گذاشتند. چراگاه­ های حیوانی، استخرهای آبی، زمین­ های بازی، منطقه های برای پیک نیک و برگزاری تور از نکات برجسته این پارک است که می توانید از آن بسیار لذت ببرید. زمین­ های این پارک مربوط به قرن 19 است و آرامگاه جان هاوارد هم در آن قرار گرفته است.

مرکز علمی انتاریو ، جایی برای تفریح بچه ها

Ontario Science Centre تجربه لمس خارق العاده های علمی

مرکز علمی انتاریو یکی از جاذبه­ های این شهر است که گردش در آن به همراه خانواده اوقات خوشی را به همراه دارد. این مجموعه نمایشگاه ­های فراوان و تفریح­ های فراوانی برای بچه ها دارد. ساختمان مدرن این مجموعه به وسیله ریموند موریاما طراحی شده است و در سال 1969 کامل شد. بازدیدنمایندگان این مجموعه می­ توانند با آخرین تحولات فن­اوری، مخابرات، اپتیک، زیست­ شناسی، فیزیک، سفر فضایی و هواشناسی و چیزهای بسیار دیگر با شیوه ­هایی مجذوب کننده و تخیلی آشنا شوند.

جزایر تورنتو ، یک تفریح دریایی و تماشا یکی از برترین جاهای تماشای تورنتو

Toronto Islands جزیره ای رویایی در آغوش تورنتو

سفری با کشتی­ های کوچک از ترمینال کویین کِی تا جزایر تورنتو در حدود یک کیلومتر دور از ساحل مقدمه­ای برای یک سفر مجذوب کننده است. در این جزایر فرصت برای پیاده­روی­ های طولانی، پارو زدن، قایق سواری، شناکردن و فعالیت­ های مفرح و لذت بخش دیگر وجود دارد. در تابستان این جزایر محل برگزاری رویدادهای مختلف در فضای باز است. آسمان از جزایر تورنتو گویی رنگ دیگری دارد و همه چیز برای خلق خاطرات خوب مهیاست. پارک تفریحی سنترویل در جزیره مرکزی تورنتو قرار گرفته است و وسیله­ های بازی فراوانی برای بچه ها دارد. خدمات سفر با کشتی از تورنتو به همه جزایر آن انجام می گیرد.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "برترین جاهای دیدنی تورنتو و زیبایی هایش برای مسافران کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاهای دیدنی تورنتو و زیبایی هایش برای مسافران کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید