بسکتبال

کاوه رضایی در استقلال ماندنی شد، دومین پیروزی هندبال ایران در قهرمانی آسیا

اخبار حاشیه ای ورزش ایران و دنیا را در بسته زیر مشاهده کنید.

9 شهریور 1401

آغاز طوفانی شیمیدر قم در بازی اول نیمه نهایی

خبرنگاران/قم تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 91 بر 55 از سد پالایش نفت آبادان عبور کرد.

27 اردیبهشت 1401

خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با جاذبه های تفریحی جزیره کیش

جزیره کیش در دهه های اخیر یکه تاز جذب جهانگرد در پهنه های نیلگون خلیج فارس بوده و تور کیش به یکی محبوب ترین تورهای جهانگردی تبدیل شده است. آنچه جزیره کیش را از سایر جزایر زیبای خلیج فارس متمایز می نماید، جاذبه های تفریحی بی شمار این جزیره است. در این مقاله...

2 بهمن 1400

حضور تیم ملی بسکتبال در انتخابی کاپ آسیا بدون ستاره ها

به گزارش خبرنگاران، ترکیب تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره دوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا و حتی ترکیب اردونشینان این تیم هنوز معرفی نشده اما آنچه مسلم است حامد حدادی ستاره بسکتبال کشورمان جزو بازیکنان دعوت شده خواهد بود. اتفاقاً مسئولان فدراسیون...

19 آذر 1399

ضربه مهلک کرونا به ورزش آمریکا، ضرر 12 میلیارد دلاری تعطیلات!

به گزارش خبرنگاران، آمریکا که به کانون اصلی مبتلایان به کرونا در جهان تبدیل شده و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان را به خود اختصاص داده است، در بخش ورزش هم از بابت گسترش ویروس کرونا ضرر سنگینی داده است.

9 تیر 1399

چِنگ: می توانیم در تهران به فینال برسیم

بازیکن تیم بسکتبال چین تایپه گفت: همه بازیکنان تیم اعتقاد دارند که می توانیم در تهران به فینال برسیم چون مدت زیادی است که در کنار هم بازی می کنیم.

22 فروردین 1399

یاران حدادی به نیمه نهایی رسیدند

خبرنگاران: تیم بسکتبال کینگدائو در سومین بازی خود در مرحله پلی آف لیگ بسکتبال چین، پیروز به شکست شانکسی ژونگیو شد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

10 بهمن 1398

مایک رستم پور: نصف ایرانی و نصف آمریکایی ام؛ اما آبادان برزیلته!

وب سایت ورزش سه - حسین جمشیدی: مایک رستم پور همان طور که از اسمش پیداست، فقط یک رگ ایرانی دارد و خودش در آمریکا متولد شده است. این بازیکن جنگنده که حالا نزدیک به یک سالی است برای تیم ملی بسکتبال ایران بازی می نماید، جهت پر فراز و نشیبی را طی نموده، اما از...

15 آذر 1398

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اسلواکی به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگاران، تورنمنت بین المللی بسکتبال پرتغال از شامگاه آدینه با حضور چهار تیم و از جمله ایران در شهر پورتو شروع شد.

4 شهریور 1398

مازیار میرعظیمی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر شد

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از انتخاب مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اطلاع داد.

1 مرداد 1398

لیگ برتر بسکتبال، شکست سنگین گرگانی ها در بندر امام، پگاه از سد آویژه صنعت گذشت

در شروع هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال، تیم های پتروشیمی بندر امام، پگاه ایران و ذوب آهن اصفهان بر حریفان خود غلبه کردند.

1 تیر 1398

لیگ NBA، پیروزی وریرز با رکورد شکنی تامپسون، راکتس مغلوب سیکسرز شد

تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز در بازی امروز خود که در شهر لس آنجلس برگزار گردید با رکورد شکنی کلی تامپسون از سد لیکرز گذشت.

10 خرداد 1398