ساعت و مچ بند هوشمند ردمی واچ 3 و ردمی بند 2 معرفی شدند

به گزارش وبلاگ پوشه، شیائومی در کنار رونمایی از گوشی های سری ردمی K60، از ساعت هوشمند ردمی واچ 3، مچ بند هوشمند ردمی بند 2 و هدفون بی سیم ردمی بادز 4 لایت هم رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات آن ها می پردازیم.

ساعت و مچ بند هوشمند ردمی واچ 3 و ردمی بند 2 معرفی شدند

ردمی واچ 3

این ساعت هوشمند از نمایشگر مربع شکل با میزان 1.75 اینچ بهره می برد. تراکم پیکسلی این نمایشگر 341 پیکسل در هر اینچ است و رفرش ریت آن به 60 هرتز می رسد. بر اساس اعلام شیائومی، حداکثر روشنایی این نمایشگر 600 نیت است و بنابراین برای استفاده زیر نور خورشید مسئله ای نخواهید داشت. مانند نسل نو آیفون ها، لبه های بدنه تخت است و فقط یک دکمه در بخش کناری بدنه دیده می گردد.

این ساعت از قابلیت نمایشگر همواره روشن پشتیبانی می نماید و برای آن می توانید از بیش از 200 واچ فیس مختلف استفاده کنید. شیائومی باتری این ساعت را بهبود داده و حالا با هر بار شارژ می تواند تا 12 روز دوام بیاورد. اگر شناگر هستید، باید بگوییم که ردمی واچ 3 تا عمق 50 متری می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. در زمینه ورزش هم باید به پشتیبانی از 121 حالت ورزشی اشاره کنیم.

با توجه به اینکه از GPS داخلی بهره می برد، برای ردیابی فعالیت های ورزشی نیازی به استفاده از گوشی ندارد. کاربران چینی با پرداخت 70 دلار می توانند ساعت هوشمند ردمی واچ 3 را خریداری نمایند.

ردمی بند 2

این مچ بند هوشمند مرز بین مچ بند ها و ساعت های هوشمند را بیش از پیش کم رنگ تر می نماید. ردمی بند 2 دارای نمایشگر 1.47 اینچی است که 76 درصد بزرگ تر از نسل قبلی است. ضخامت بدنه این مچ بند 9.99 میلی متر است و وزن آن به 14.9 گرم می رسد. با هر بار شارژ، باتری آن تقریبا 14 روز دوام می آورد که در صورت استفاده سنگین، عمر باتری به 6 روز کاهش پیدا می نماید.

ردمی بند 2 دارای سنسورهای رایج در بین مچ بند های هوشمند است و از بیش از 30 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید. این مچ بند با قیمت 25 دلار راهی بازار چین می گردد.

ردمی بادز 4 لایت

شیائومی برای این هدفون از درایورهای 12 میلی متری استفاده نموده و عمر باتری با حساب کردن کیس، به 20 ساعت می رسد. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به پشتیبانی از بلوتوث 5.3 و گواهی IP53 اشاره کنیم. کاربران برای خرید این هدفون می توانند از بین رنگ های سفید، مشکی، نارنجی و سبز دست به انتخاب بزنند. کاربران چینی با پرداخت 20 دلار می توانند این هدفون را خریداری نمایند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite بند سلیکونی

1,860,000

تومان

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 بند سلیکونی

1,399,000

تومان

خرید ساعت ها و مچ بند های هوشمند شیائومی از وبلاگ پوشه

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت و مچ بند هوشمند ردمی واچ 3 و ردمی بند 2 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت و مچ بند هوشمند ردمی واچ 3 و ردمی بند 2 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید