برترین مکان های طبیعی برای شنا در اروپا

به گزارش وبلاگ پوشه، شنا از ورزش های مهیج و نشاط آور است که اگر در فضای طبیعی و در رودخانه ها یا دریاچه ها صورت گیرد هیجان آن دوبرابر می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا با تعدادی از برترین مکان های طبیعی برای شنا آشنا شوید.

برترین مکان های طبیعی برای شنا در اروپا

شنا از تفریحاتی است که افراد بسیاری از آن لذت می برند و ورزشی مفرح برای روح و جسم است. استخرهای باشکوه بسیاری در سبک های مختلف در سرتاسر جهان وجود دارد و بسیاری از افراد حتی برای سفر خود مکان هایی با برترین استخرها و خدمات تفریحی را انتخاب می نمایند. در این میان آیا تا به حال به این فکر نموده اید که در مکانی طبیعی که در کنار شما کوه و جنگل وجود دارد شنا کنید؟! یکی از علاقه مندی های ماجراجویان، شنا در مکان های بکر و زیبای طبیعی است که لذت شنا را چند برابر می نماید. در این مقاله قصد داریم برترین مکان های طبیعی و زیبا در اروپا که برای شنا مناسب هستند و تجربه ای تکرار نشدنی را ایجاد می نمایند به شما معرفی کنیم.

Lake Bohinj - اسلوونی

این دریاچه زیبا در کشور سرسبز و کوچک اسلوونی با مساحت 790 هکتار وجود دارد که در دره Bohinj از رشته کوه های جولین آلپ واقع شده است که بخشی از پارک ملی Triglav است. این دریاچه زیبا مقصدی برای علاقه مندان شنا در طبیعت است که می توانند بدون پرداخت هزینه ای، از شنا کردن در این محیط رویایی لذت ببرند.

Baggy Point - انگلستان

شنا کردن در غارهای دریایی بسیار هیجان انگیز است؛ Baggy Point که در شمال شهرستان دوون (Devon) واقع شده است یکی از این جاذبه های گردشگری است. این منطقه که متعلق به نشنال تراست (National Trust) است یک غار زیبا دارد که می توان در آن شنا کرد و علاوه بر این از زیبایی های طبیعی و تماشا دلفین های این منطقه در دریا و ساحل شنی آن لذت برد.

River Limmat - سوئیس

Limmat رودخانه ای در سوئیس است که در بخش جنوبی شهر زوریخ واقع شده است. این کانال طولانی که از مرکز شهر میگذرد در تابستان صدها شناگر را به سمت خود جذب می نماید و با داشتن امکانات تفریحی بسیار نظیر غواصی، مکان هایی برای شیرجه زدن و بعلاوه کافه های بسیار یکی از جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می گردد.

Purcaraccia - فرانسه

برای رسیدن به این استخر طبیعی در جزیره کُرس (Corsica) باید کمی کوه نوردی کرد تا به اوج هیجان در این منطقه رسید. استخرهای ایجاد شده در این منطقه بواسطه آبشارهای اطراف آن بسیار تماشای و هیجان انگیز است. این استخر یکی از برترین ها، برای شیرجه با وسایل مجهز و ایمنی است.

Lake Walchen - آلمان

این دریاچه یکی از عمیق ترین و بزرگ ترین دریاچه های آلپ در آلمان است که عمق آن حداکثر 192.3 متر است. این دریاچه که در جنوب مونیخ واقع شده است مکان مناسبی برای شنا و بعلاوه غواصی اسکوبا است و با داشتن منظره ها فوق العاده و ساحل زیبا و آرام یکی از جاذبه های گردشگری تفریحی آلمان به شمار میرود.

Lake Annecy - فرانسه

این دریاچه که با توجه به مقررات و قوانین زیست محیطی به عنوان تمیزترین دریاچه اروپا معرفی گردید یکی از زیباترین دریاچه های تماشای کشور فرانسه در شهرستان اوت سووآ است که سومین دریاچه بزرگ این کشور محسوب می گردد.

این منطقه کوهستانی که رودخانه های بسیاری آن را احاطه نموده است دارای چشمه های آب گرم بسیار است و مکانی عالی و فرح بخش برای ورزش های آبی از جمله پرش از صخره ها و شیرجه در دریاچه است.

Lago di Fiastra - ایتالیا

Lago di Fiastra یک مخزن آبی است که در استان ماچه راتا (di Macerata) در کشور ایتالیا واقع شده است. این دریاچه جزوی از پارک طبیعی Monti Sibillini است که با داشتن منطقه ها زیبا و روستاهای تماشای اطراف خود، یکی از مکان های مناسب برای خانواده و شنا کردن در ایتالیا است.

Loch Lomond - اسکاتلند

دریاچه لوموند (Lomond) در شهر گلاسگو (Glasgow) و در غرب اسکاتلند واقع شده است. این دریاچه با داشتن منظره ها تماشای، باشگاه های بازی گلف و از همه مهمتر مکانی دلپذیر و مهیج برای شنا، یکی از تفرج گاه های محبوب در منطقه اسکاتلند و بریتانیا است. این دریاچه نزدیک به 20 جزیره دارد که افراد بسیاری را جذب خود می نماید.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "برترین مکان های طبیعی برای شنا در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان های طبیعی برای شنا در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید