روانشناسی

12 عارضه ای که با تاثیر دیابت بر سلامت پوست و مو مشاهده می کنید

پوست بزرگترین عضو بدن انسان است و با جای دادن اعصاب و رگ های خونی در خود، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم ماهیت اشیای مختلف را لمس، احساس و در آخر درک کنیم. همانطور که همه ما می دانیم دیابت یا بیماری قند می تواند عملکرد تمامی اعضای بدن را مختل کند؛...

30 فروردین 1403

از قشم چطور بریم به جزیره هرمز؟

اگر در تعطیلات خود هوس بازدید از طبیعت زیبای جزایر جنوبی به سرتان زد و به جزیره قشم سفر کردید، میتوانید بخشی از زمان سفرتان را به بازدید از زیباییهای جزیره هرمز نیز اختصاص دهید. برای این منظور میتوانید از شناورهای دریایی که بین این دو جزیره درحال جابه...

3 اسفند 1402

رژیم غذایی برای سلامت کیسه صفرا

هنگامی که صحبت از مسائل کیسه صفرا می گردد، مهم است که به آنچه می نوشید توجه داشته باشید، زیرا بعضی از نوشیدنی ها می توانند علائم را تشدید نموده و شرایط را بدتر نمایند. به طور کلی، مصرف مقدار زیادی آب برای یاری به تخلیه سیستم بدن و کاهش خطر ابتلا به سنگ...

19 فروردین 1402

پنج روش کاهش وزن به یاری عسل

پایگاه خبری تایمز هند درمقاله ای پنج روش برای کاهش وزن با مصرف عسل را معرفی نموده است.

19 بهمن 1401

با این مکمل ها از سفیدی مو پیشگیری کنید

بعضی از ویتامین ها و مواد معدنی به فراوری رنگدانه (ملانین) در فولیکول های مو یاری می نمایند. لذا به منظور حفظ رنگ طبیعی موها باید به مقدار کافی از این مواد مغذی مصرف کنید.

11 بهمن 1401

اگر از کاربردهای پوست موز خبر داشتید، آن را دور نمی ریختید!

شما می توانید دمنوش پوست موز تهیه کنید. این چای به علت غلظت بالای تریپتوفان، منیزیم و پتاسیم، نفخ را کاهش می دهد و به عنوان یک خواب آور طبیعی عمل می نماید.

25 آبان 1401

قبل از ابتلا به پارکینسون این خواب ها را می بینید

به عنوان مثال، حدود 5 یا 10 سال قبل از ظاهر شدن سایر علائم در بیماران پارکینسون، یک اختلال خواب خاص رخ می دهد که در طی آن بیمار به شدت رویا هایی می بیند، فریاد می زند یا با مشت به دیوار می کوبد.

22 شهریور 1401

10 نکته طلایی برای کنترل خشم

عصبانیت بعلاوه باعث تغییرات فیزیولوژیکی و بیولوژیکی زیادی می گردد به گونه ای که ضربان قلب و فشار خون را افزایش داده و به بالا رفتن سطح هورمون های انرژی، آدرنالین و نورآدرنالین منجر میگردد.

1 شهریور 1401

اگر در خانواده یا آشنایان خود فردی دوقطبی دارید، این مطلب را بخوانید!

حتی افرادی که فردی دوقطبی در اطرافیان شان ندارند هم می توانند تصور نمایند که زندگی کردن با یک فرد دوقطبی تا چه حد چالش برانگیز است.

19 مرداد 1401

فرصت استخدام در شرکت آلومینای ایران برای 200 نفر

شرکت آلومینای ایران برای جذب تعداد 200 نفر نیروی انسانی موردنیاز خود اعلام آمادگی نموده است. این شرکت قرار است در قالب پیمانکاری، از متقاضیانی در شهرستان های جاجرم و گرمه و استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان و سمنان به وسیله برگزاری آزمون کتبی،...

9 مرداد 1401

10 نکته و راه حل برای اینکه هنگام دویدن بهتر نفس بکشید

این احتمال وجود دارد که در زندگی روزمره به نفس کشیدن خود توجه نکنید، زیرا این فرآیند به طور اتوماتیک انجام می گردد. ولی زمانی که در حال ورزش کردن و فعالیت های بدنی از جمله دویدن هستید، گاهی اوقات تنفس تنها چیزی است که به آن توجه می کنید.

31 تیر 1401

می دانید صنایع دستی شیراز چقدر متنوع است؟

شیراز شهری زیبا است که سالانه افراد زیادی به آن سفر می نمایند. این شهر جاذبه های گردشگری متنوعی مانند امامزاده شاه چراغ، حافظیه، سعدیه، تخت جمشید، مقبره کوروش، آرامگاه شاه شجاع، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ هفتنان، موزه کاشی و سنگ، بازار و مسجد وکیل و…...

12 تیر 1401

چگونه با تی شرت استایل مجذوب کننده و بی نقصی داشته باشید؟ (10 نکته کلیدی)

با رسیدن فصل گرما بسیاری از آقایان از تی شرت برای استایل بیرونی خود استفاده می کنند. اما سوالی که در این زمینه وجود دارد این است که آیا می توان با پوشیدن تیشرت استایل شیک و جذابی داشت یا همه استایل هایی که از تیشرت استفاده می کنند نامرتب و ساده هستند؟

1 تیر 1401

روزه داری چطور باعث پیشرفت تحصیلی می گردد؟

گروه خبرنگاران زندگی - به نظر می رسد این یافته ها با این نگرانی مقابله می نماید که الگوهای خواب مختل شده و کمبود غذا یا نوشیدنی از سحر تا غروب آفتاب در طول ماه مبارک رمضان می تواند برای سلامتی مضر باشد. اریک هورنونگ، نویسنده اصلی این مطالعه و استاد تاریخ...

22 خرداد 1401

14 توصیه برای مراقبت از مو در خواب

تهران (پانا) - وقتی می خوابید موهایتان ساعت ها در شرایط یکنواختی قرار می گیرد و آسیب های زیادی به موهایتان وارد می گردد. با روش های مراقبت از مو در شب سد راه آسیب ها شوید.

2 خرداد 1401

فرهادی از شکل گیری ایده فیلم جدیدش گفت

خبرگزاری خبرنگاران- اصغر فرهادی در جریان رویداد سالانه رقبای فصل جوایز سینمایی در لس آنجلس گفت که فیلم قهرمان حاصل فرآیندهای طولانی و غیرمنتظره ایده پردازی بوده است.

28 فروردین 1401

خانه ویکتور هوگو زادگاه اثر بینوایان

عمارت هاتویل، خانه ویکتور هوگو است. این عمارت یک اثر هنری نیز محسوب می شود. عمارت هاتویل در ارتفاعات بندر سنت پتر ساخته شده است. ویکتور هوگو در سال های تبعید خود به گرنسی، در این عمارت سکنی گزیده بود. این عمارت تنها دارایی او بود. تعداد زیادی از شاهکارهای...

19 فروردین 1401

از سونای تخم مرغی سوئد بیشتر بدانید

سونایی در شهر کیرونا سوئد ساخته شده که به شکل یک تخم مرغ است و فضای بیرون آن از قطعات طلایی رنگ و فضای داخل از چوب کاج و صنوبر است.

30 بهمن 1400

تست : در تصویر چه می بینید؟ ، شما چه خصوصیاتی دارید؟!

خبرنگاران: آنچه در تصویر خطای دید می بینید، شناخت بهتری از خودتان به شما می دهد.

25 بهمن 1400

کرونا مسائل در خواب و خستگی را افزایش می دهد

براساس گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، داده ها نشان می دهد بزرگسالانی که آزمایش ویروس آنها مثبت است در مقایسه با بزرگسالانی که نتیجه آزمایش کرونا آنها منفی است، 6 برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به خستگی شدید و مسائل خواب قرار دارند.

16 بهمن 1400
تعداد: (51)