فرصت استخدام در شرکت آلومینای ایران برای 200 نفر

به گزارش وبلاگ پوشه، شرکت آلومینای ایران برای جذب تعداد 200 نفر نیروی انسانی موردنیاز خود اعلام آمادگی نموده است. این شرکت قرار است در قالب پیمانکاری، از متقاضیانی در شهرستان های جاجرم و گرمه و استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان و سمنان به وسیله برگزاری آزمون کتبی، تأییدیه طب کار، مصاحبه تخصصی و روانشناسی و گزینش، دعوت به همکاری کند. مراحل استخدام در شرکت آلومینای ایران یک جدول زمان بندی برگزار خواهند شد.

فرصت استخدام در شرکت آلومینای ایران برای 200 نفر

افراد متقاضی شرکت در آزمون می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 23 بهمن 1400 تا 3 اسفند 1400 به مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکرشده، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رشته های مهندسی معدن، برق، مکانیک، متالوژی، الکترونیک، ابزار دقیق، فرآوری، شیمی، صنایع از جمله رشته های مورد درخواست برای جذب در شرکت آلومینای ایران است. لازم به ذکر است برای هرکدام از سطوح تحصیلی داوطلبین، یک دامنه سنی پیش بینی شده و حداقل سن جذب، 30 سال اعلام شده است.

برترین فرصت های شغلی برای مهندسان برق را ببینید

بعلاوه داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدام در شرکت آلومینای ایران باید 130 هزار تومان را به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون پرداخت نمایند که این وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

منبع: بلاگ دیوار

به "فرصت استخدام در شرکت آلومینای ایران برای 200 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت استخدام در شرکت آلومینای ایران برای 200 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید