بهداشت دهان و دندان

کاشی های سرویس بهداشتی را برق بیندازید!

تمیز کردن کاشی های حمام یکی از مهم ترین مسائل و مشکلاتی است که خانواده ها با آن روبه رو هستند.

19 اسفند 1401

کشف فسیل هیولای دریایی 100 میلیون ساله در استرالیا

شکارچیانِ آماتورِ دایناسور، برای نخستین بار در استرالیا، جمجمه ای را یافته اند که به بدنِ غول دریاییِ الاسموسور متصل است.

25 آذر 1401

اگر از کاربردهای پوست موز خبر داشتید، آن را دور نمی ریختید!

شما می توانید دمنوش پوست موز تهیه کنید. این چای به علت غلظت بالای تریپتوفان، منیزیم و پتاسیم، نفخ را کاهش می دهد و به عنوان یک خواب آور طبیعی عمل می نماید.

25 آبان 1401

دایناسورهایی که در سال 2021 کشف شدند!

به طور میانه، دیرینه شناسان از سال 2003 هر ساله بیش از 45 گونه دایناسور نو پیدا کرده اند.

11 اسفند 1400

دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

28 دی 1400

تغذیه سالم دانش آموزان

در صورتی که انرژی مورد احتیاج فرد از تغذیه تامین نگردد پروتئین مصرفی که باید صرف رشد و ترمیم بافت های بدن گردد صرف فراوری انرژی می گردد.

18 آبان 1400

طبع زغال اخته سرد است یا گرم؟ (خواص و مصلحات زغال اخته)

زغال اخته یک میوه قرمز رنگ و ترش مزه است که هواداران زیادی دارد. این گیاه بیشتر در اروپا و در جنوب غربی آسیا در کشورهایی مثل ارمنستان و ایران یافت می گردد. طبع زغال اخته و ترکیبات موجود در آن، این میوه خوشمزه را به یک داروی درمانی برای بسیاری از عارضه ها...

31 تیر 1400

علت شیر نخوردن نوزاد در بیداری چیست؟

خبرنگاران | سرویس مادر و کودک - تغذیه با شیر مادر تجربه ای شگفت انگیز و دوست داشتنی است، اما مسائل خاص خود را نیز دارد. بسیاری از نوزادان در بدو تولد مشکل پستان به دهان دریافت دارند و با گذشت زمان نیز ممکن است گاهی اوقات شیر خوردن از پستان مادر را متوقف...

28 خرداد 1400

دومین جشنواره پروپوزال نویسی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می شود

مسئول واحد پژوهش دانشجویی دانشکده بهداشت علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری دومین جشنواره پروپوزال نویسی در این دانشگاه خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار 10 آذرماه است.

24 آذر 1399

هزینه سفر به گوا چقدر است ؟ بهشت هندوستان

هزینه سفر به گواهزینه سفر به گوا : یکی از دغدغه های مهم برای سفر کردن هزینه سفر برای بیشتر گردشگران می باشد که اصلی ترین عامل سفر محسوب می شود . اینکه هزینه هتل , هزینه خوارک , گردشگر , تفریح و… چقدر می شود ؟

8 تیر 1399

شبکه ریلی هند تبدیل به بیمارستان می گردد

نارندرا مودی نخست وزیر هند زمانی که در اواخر ماه گذشته، طی دستوری این کشور را به مدت 21 روز در قرنطینه سراسری قرار داد، سازمان ریل آهن هند نیز در اقدامی بی سابقه حرکت تمام قطارهای مسافربری را تا تاریخ 14 آوریل(هفت روز دیگر) متوقف کرد تا مسئولان بهداشتی این...

9 خرداد 1399

معرفی خانه توکلی ، مشهد Tavakoli Historical House

خانه توکلی توسط احسان خان قرایی طراحی و ساخته شده است و تاریخچه ساخت آن به دوران قاجار و به سال 1221 باز می شود. از بارزترین ویژگی های معماری این بنا می توان به کاشی کاری ها و آجر کاری های نفیس و ناب آن اشاره نمود. تمام قسمت خانه از در ورودی گرفته تا نمای داخلی...

29 دی 1398

تقویت مهارت های اجتماعی در بچه ها با روبات کودی

روبات آموزشی کودی با پخش آهنگ و داستان های هیجان انگیز بچه ها را سرگرم و همزمان، مهارت های حرکتی و اجتماعی و فرهنگی را در آنها تقویت می نماید.

14 دی 1398

مهمانان دردسرساز تلویزیون

دختری که به مدت یک سال در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی مشغول تحصیل بوده، ناگهان دستگیر می شود و معلوم می شود که او اصلاً در کنکور شرکت نکرده است!

15 آبان 1398

خوراکی هایی که مثل مسواک دندان هایتان را تمیز می نمایند

مصرف بعضی مواد غذایی افزون بر سفید کردن طبیعی به بهبود سلامت دهان و دندان شما یاری می نماید.

7 شهریور 1398