تقویت مهارت های اجتماعی در بچه ها با روبات کودی

به گزارش وبلاگ پوشه، روبات آموزشی کودی با پخش آهنگ و داستان های هیجان انگیز بچه ها را سرگرم و همزمان، مهارت های حرکتی و اجتماعی و فرهنگی را در آنها تقویت می نماید.

تقویت مهارت های اجتماعی در بچه ها با روبات کودی

این روبات هوشمند با پخش بیش از 200 داستان، آهنگ و درس انتخابی به دو صورت (آفلاین و آنلاین) بچه ها را سرگرم نموده و همانند یک دوست تعاملی حضور فعال در عرصه اجتماعی را در آنها تقویت می نماید. در حقیقت این سیستم یک ابزار آموزشی است که بچه ها را از تماشای طولانی مدت به صفحه نمایش تبلت رها نموده و ذهنی پویا و فعال را به آنها هدیه می نماید.

والدین برای راه اندازی این فناوری تنها کافی است اپلیکیشن آن را در تلفن همراه خود نصب و داستان ها و آهنگ های متناسب با سن و روحیه فرزندان خود را در آن بارگذاری نمایند. برای محافظت از حریم خصوصی خانواده ها، تمامی اطلاعات و داده ها در سرورهای رمزگذاری شده این سیستم ذخیره شده و به هیچ وجه در اختیار هیچ ارگان و شرکتی قرار نمی گیرد.

روبات کودی با پخش آهنگ هایی شاد مهارت های حرکتی از جمله پایکوبی را در بچه ها تقویت نموده و همزمان با پخش داستان های آموزنده مهارت های اجتماعی و فرهنگی را در آنها نهادینه می نماید. لیست آهنگ های پخش شده از این روبات، بر کنترل احساسات بچه ها در شرایط مختلف متمرکز شده و رشد احساسات و عواطف فردی را در آنها نشانه می گیرد.

صدای پخش شده از بلندگوهای این روبات بسیار رسا و واقعی است و همانند دیگر اسباب بازی های مشابه خسته نماینده و مصنوعی نیست. یکی دیگر از قابلیت های این روبات، تشویق کودک به مسواک زدن است. هوش مصنوعی این روبات زمان مسواک زدن را بررسی نموده و با پخش آهنگی مخصوص کودک را به تمیز کردن دندان هایش تشویق می نماید. همزمان والدین نیز قادرند با مراجعه به اپلیکیشن این روبات ساعات مراجعه کودک خود به این روبات را رصد نموده و بر آهنگ ها و داستان های انتخابی آنها در طول روز نظارت دائمی داشته باشند.

منبع: ایران آنلاین

به "تقویت مهارت های اجتماعی در بچه ها با روبات کودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت مهارت های اجتماعی در بچه ها با روبات کودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید