وکیلی: هدفمان جهانی شدن بود، کره بیشتر از ما استرس دارد

به گزارش وبلاگ پوشه، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: مهم ترین هدف ما کشب سهمیه رقابت های جهانی بود و مطمینا به دوبازی دیگرمان به چشم مسابقه تدارکاتی نگاه می کنیم.

وکیلی: هدفمان جهانی شدن بود، کره بیشتر از ما استرس دارد

به گزارش وبلاگ پوشه، محمد وکیلی بعد از پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برابر تایلند و کسب سهمیه رقابت های دنیای گفت: سخت است به بازیکنان 17 و 18 ساله درباره اهمیت یک مسابقه یا یک مرحله مطلب منتقل کنید. وقتی بازی مرگ و زندگی است، کنترل بازیکنان خیلی سخت است.

او ادامه داد : بازیکنان این گونه حساسیت ها را به سختی درک می نمایند. از سوی دیگر تنها نگرانی کادر فنی مرحله حساس پلی آف رقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه دنیا بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران درباره بازی برابر تایلند گفت: از نظر فنی تیم ایران نسبت به تایلند برتر است. اما در بسیاری از مواقع تیم های قدرتمند در پلی آف حذف می شوند. این گونه اتفاق ها در رده سنی نوجوانان بیشتر روی می دهد. اما راهنمایی این رده سنی را پذیرفتیم و باید با اینگونه مسائل نیز کنار بیاییم.

وکیلی ادامه داد: اشتباه های بازیکنان را نیز در طول بازی پذیرفتیم و آن ها را کنترل کردیم. البته بعضی اشتباه ها فقط به سن آنان بر می گردد، چون شرایط سنی آنان اینگونه است.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با بیان اینکه دنیای شدن مهمترین هدف والیبال بود، گفت: در دوره گذشته بهترین تیم آسیا بودیم و سوم دنیا نیز شدیم، از امشب برنامه ریزی برای مسابقه های قهرمانی دنیا شروع می گردد. هر چند دوست داریم در آسیا مدال بگیریم ،اما دو بازی آینده برای تیم ایران مسابقه تدارکاتی برای رقابت های دنیای است. فشار را از روی بازیکنان بر می داریم و ملی پوشان باید چیزهای تازه یاد بگیرند و برای مسابقه های دنیای از حضور در مسابقه های آسیا، بهترین استفاده را می کنیم.

او در خاتمه درباره مسابقه فردای نیمه نهایی تیم ایران با کره جنوبی گفت: خوشحالم دوباره با کره جنوبی بازی می کنیم. یقین داشته باشید نتیجه مسابقه فردا با دیدار قبلی متفاوت است. معمولاً دو بار برد یک تیم در مسابقه های مهم، سخت است و تیم ایران به همین دلیل نگرانی ندارد، اما حتما کره برای مسابقه فردا با ایران استرس بیشتری دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وکیلی: هدفمان جهانی شدن بود، کره بیشتر از ما استرس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: هدفمان جهانی شدن بود، کره بیشتر از ما استرس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید