هوش مصنوعی

پرنسس دایانا اگر زنده بود این شکلی می شد

این روز ها که مراسم تاج گذاری شاه چارلز سوم برگزار گشت و بسیاری از رسانه ها خبر های مربوط به شاه و ملکه را بازتاب دادند، بسیاری از مخاطبان حرف پرنسس دایانا را پیش کشیدند و اینکه اگر او زنده بود و ازدواجش با چارلز دوام داشت، زیباترین ملکه انگلستان می شد.

20 اردیبهشت 1402

قبل از ابتلا به پارکینسون این خواب ها را می بینید

به عنوان مثال، حدود 5 یا 10 سال قبل از ظاهر شدن سایر علائم در بیماران پارکینسون، یک اختلال خواب خاص رخ می دهد که در طی آن بیمار به شدت رویا هایی می بیند، فریاد می زند یا با مشت به دیوار می کوبد.

22 شهریور 1401

امید سامسونگ به کپی مغز انسان روی تراشه های 3 بعدی

ایسنا: شرکت سامسونگ امیدوار است بتواند مغز انسان را روی شبکه هایی از تراشه سه بعدی کپی کند، اگرچه که فناوری مورد احتیاج برای این کار فاصله زیادی تا تحقق دارد.

13 مهر 1400

زنگ ها برای چه کسی به صدا در می آیند؟

ما نبودیم حتی وقتی بودیم. ابتدای دهه90 هنگامی که اولین سرمایه گذاری های ونچر کپیتال روی استارتاپ های بزرگ ایران رخ داد، سال 95 وقتی اولین یلدای کارآفرینان استارتاپی در کتابخانه ملی با حضور بیشتر مدیران شرکت های استارتاپی، شتاب دهنده ها و صندوق های خطر...

28 بهمن 1398

تقویت مهارت های اجتماعی در بچه ها با روبات کودی

روبات آموزشی کودی با پخش آهنگ و داستان های هیجان انگیز بچه ها را سرگرم و همزمان، مهارت های حرکتی و اجتماعی و فرهنگی را در آنها تقویت می نماید.

14 دی 1398

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از به روز رسانی ادوبی تا ربات هوشمند جراحی مغز

انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

26 آذر 1398

نوازندگان و خوانندگان هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد هستند؛ این وضعیت برای صنعت موسیقی به چه معنی است؟

پرکارترین هنرمندان موسیقی در سال یک یا دو آلبوم موسیقی استودیویی منتشر می نمایند. بعضی از رپرها هم می توانند در نهایت سه الی چهار آلبوم معرفی نمایند.

20 آبان 1398

قانون گذاری اتحادیه اروپا برای استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وردیکت، امروزه هوش مصنوعی در حال نفوذ به تمامی جنبه های زندگی انسان است و کاربردهای این پدیده نوظهور در حوزه هایی مانند مراقبت های درمانی، مدیریت مصرف انرژی، حفظ ایمنی خودروها، کشاورزی، مقابله با تغییرات آب و هوایی، مدیریت...

13 تیر 1398