مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از به روز رسانی ادوبی تا ربات هوشمند جراحی مغز

به گزارش وبلاگ پوشه، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از به روز رسانی ادوبی تا ربات هوشمند جراحی مغز

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت مشهور ادوبی یکی از قدرتمند ترین ابزارهای خود یعنی لایت روم را به روز رسانی کرد. این به روزرسانی شامل ویرایش و رنگبندی های جدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران دانشگاه کویین کانادا نوعی سیستم جدید ابداع نموده اند که می تواند حضور فیزیکی یک فرد را به وسیله سیستم های هولوگرام به چند نقطه از دنیا انتقال دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیران ارشد فیس بوک در کوشش هستند تا پیش از حضور زاکربرگ در مجلس اروپا به یک توافق نسبی در مورد شرایط پرسش و پاسخ ها دست پیدا نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات هوشمند برای جراحی جمجمه یکی از جدیدترین دستاوردهای دنیای پزشکی است که اتفاقا نامزد دریافت جایزه نوآوری پزشکی نیز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسخه دوم عینک هوشمند اسنپ چت به بازار معرفی گردید.عینکی موسوم به Snapchat Spectacles 2 که در برابر آب و ضربات مقاوم تر است .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازمان پلیس اتحادیه اروپا(یوروپل) بزرگترین وب سایت برای استخدام کارشناسان سایبری را تعطیل می نماید.مشرح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران موسسه RAND معتقدند که هوش مصنوعی در آینده می تواند بازیگر اصلی برای وقوع جنگ دنیای هسته ای باشد و انسان ها را به تصمیم گیری های فاجعه بار تقویت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه هوشمند موسوم به mii food service قادر است هر نوع میوه ای را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل پوست کنده و تحویل دهد.فیلم این خبر را اینجا ببینید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از به روز رسانی ادوبی تا ربات هوشمند جراحی مغز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از به روز رسانی ادوبی تا ربات هوشمند جراحی مغز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید