گریه همسر رافائل نادال سوژه رسانه ها شد

به گزارش وبلاگ پوشه، رافائل نادال، پرافتخارترین تنیسور تاریخ با 22 عنوان گرنداسلم، صبح امروز در مرحله دوم مسابقات گرنداسلم استرالیا به مصاف مک کنزی مک دونالد امریکایی رفت و در نهایت در سه ست، مغلوب حریف خود شد.

گریه همسر رافائل نادال سوژه رسانه ها شد

رافا که از میانه مسابقات یو اس اوپن سال گذشته به این سو با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و ادامه فصل را بدون آمادگی صد درصدی پشت سر گذاشته بود، در دور اول این مسابقات جک دریپر جوان و بااستعداد را شکست داد تا یک تورنمنت خوب را به هوادارانش نوید دهد.

با این حال، رافا در ملاقات امروز برابر حریف امریکایی شروع خوبی نداشت و در دو گیم روی سرویس های خود بریک شد، اما در ادامه با جبران یکی از بریک ها هوادارانش را به بازگشت امیدوار کرد، اما این برگشت نافرجام بود و رافا در نهایت این ست را با نتیجه شش بر چهار واگذار کرد.

مدافع عنوان قهرمانی ست دوم را هم با بریک شدن شروع کرد، اما توانست بلافاصله به بازی برگشته و از حریف سه بر دو جلو باشد، اما درست در لحظاتی که به دو امتیاز برای گرفتن گیم سرویس حریفش نیاز داشت، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

این مصدومیت که او را وادار به گرفتن وقت پزشکی خارج از زمین کرد، به حدی تلخ و ناراحت کننده بود که تیم همراه او در کنار کارلوس مویا به کلی از ادامه بازی قطع امید کردند و همسرش هم نتوانست جلوی اشک های خود را از این اتفاق دردناک بگیرد.

با این حالا ماتادور ترجیح داد تا آخرین لحظه در بازی بماند و ست سوم را هم بازی کند.

در حالی که به وضوح توان حرکتی نادال کم شده بود، این بازیکن با سرویس های دقیق و حملات به موقع در میان شگفتی همگان تا پنجمین گیم سرویس خود را هولد کرد، اما در نهایت روی گیم ششم بریک شد تا این مک کنزی مک دونالد باشد که ارزشمندترین پیروزی دوران ورزشی خود را کسب می نماید.

بعد از سرانجام این مسابقه نادال در میان تشویق کرکننده تماشاگران حاضر در ورزشگاه راد لیور زمین بازی را ترک کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "گریه همسر رافائل نادال سوژه رسانه ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریه همسر رافائل نادال سوژه رسانه ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید