کلوپ: مسی بهترین است اما توپ طلا را باید به فن دایک بدهند

به گزارش وبلاگ پوشه، سرمربی تیم فوتبال لیورپول می گوید؛ اگرچه مسی بهترین بازیکن در نسل فعلی فوتبال دنیا است اما بازیکن هلندی اوست که سال جاری باید توپ طلا از آن خود کند.

کلوپ: مسی بهترین است اما توپ طلا را باید به فن دایک بدهند

به گزارش وبلاگ پوشه، با نزدیک شدن به زمان اعلام برنده توپ طلای فرانس فوتبال در سال 2019، بحث درباره اینکه کدامیک از 30 نامزد کسب این جایزه بیش از همه لایق آن است، داغ شده است.

از دو جایزه فردی معتبری که در سال 2019 اعطای شد اولی (جایزه بازیکن سال یوفا) به فیرجیل فن دایک مدافع میانی هلندی لیورپول داده شده که فصل گذشته تأثیر بسزایی در قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی آن در لیگ برتر انگلیس داشت. دومین جایزه هم (The Best) که فیفا اعطا کرد به لیونل مسی رسید که فصل گذشته با بارسلونا قهرمان لالیگا شد و بیشترین آمار گل زده در تمام لیگ های قاره اروپا را ثبت کرد.

در حالی که بعضی معیار بردن توپ طلا را عملکرد انفرادی بازیکنان و به همین دلیل مسی را گزینه ای شایسته تر برای کسب این جایزه می دانند، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول معتقد است که فن دایک باید سال جاری مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را کسب کند.

کلوپ گفت: اگر قرار باشد توپ طلا را به بهترین بازیکن هر نسل از فوتبال بدهید، خب باید همواره آن را به لیونل مسی بدهید چون او بهترین است اما اگر معیار، عملکرد هر بازیکن در طول یک فصل باشد، آن وقت باید توپ طلا را به فیرجیل بدهند. من دقیقاً نمی دانم سازوکار انتخاب برنده توپ طلا چیست اما طوری که من به قضیه نگاه می کنم این است که سال جاری این جایزه حق فن دایک است. اگر از من بپرسید بهترین بازیکن تمام ادوار کیست، می گویم لیونل مسی اما اگر بپرسید بهترین بازیکن فصل گذشته کیست می گویم فیرجیل. ببینیم چه می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: مسی بهترین است اما توپ طلا را باید به فن دایک بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: مسی بهترین است اما توپ طلا را باید به فن دایک بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید