فاوره: بازی جنون آمیزی را بردیم، گل های اینتر باعث نشد روحیه مان را ببازیم

به گزارش وبلاگ پوشه، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند از پیروزی خانگی شاگردانش مقابل اینتر در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

فاوره: بازی جنون آمیزی را بردیم، گل های اینتر باعث نشد روحیه مان را ببازیم

به گزارش وبلاگ پوشه، لوسین فاوره پس از پیروزی شب گذشته (سه شنبه) بوروسیا دورتموند مقابل اینتر در استادیوم سیگنال ایدونا پارک که در آن تیم میزبان باخت 2 بر صفر نیمه اول را با برد 3 بر 2 عوض کرد، به وبلاگ پوشه گفت: فکر نمی کنم که ما در همان نیمه اول هم بد بازی نموده باشیم. اینتر واقعاً تیم خطرناکی بود. ما هم هجومی بازی می کردیم چون واقعاً می خواستیم بازی را ببریم. کلی ریسک کردیم و گاهی اوقات موقعیت هایی پیش می آمد که در حملات اینتر، تنها دو مدافع ما مقابل دو مهاجم حریف قرار داشتند. با تمام این ها ما روحیه مان را نباختیم چون می دانستیم که در ادامه بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

فاوره درباره عملکرد شاگردانش در نیمه دوم مسابقه هم گفت: بازی جنون آمیزی بود. ما کلی حمل کردیم و تملک توپ بیشتری داشتیم. با صبر و حوصله بازی کردیم و سرعت و انسجام بازی مان را بالا بردیم.

اشرف حکیمی، مدافع دورتموند گل های اول و سوم این تیم را به ثمر رساند و در سرانجام به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی گردید.

فاوره درباره بازیکن مراکشی که دورتموندی ها او را از رئال مادرید قرض گرفته اند، گفت: اشرف حکیمی واقعاً بازیکنی هجومی است و فرقی ندارد که به عنوان یک مدافع بازی کند یا یک بال. او شرایط را به خوبی ارزیابی می نماید و می داند که چه زمانی باید در حملات شرکت کند.

دورتموند با کسب پیروزی خانگی مقابل اینتر ضمن جبران باخت دو هفته پیش خود مقابل نراتزوری، 7 امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه F نهاده شد. شاگردان فاوره در هفته بعدی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسلونا خواهند بود و در هفته سرانجامی رقابت ها هم از اسلاویا پراگ پذیرایی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فاوره: بازی جنون آمیزی را بردیم، گل های اینتر باعث نشد روحیه مان را ببازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: بازی جنون آمیزی را بردیم، گل های اینتر باعث نشد روحیه مان را ببازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید