پیشنهاد 90 میلیونی بایرن برای کیست؟

به گزارش وبلاگ پوشه، گاتزتا دلو اسپورت خبر روز گذشته بیلد را تایید کرد و نوشت که پیشنهاد 90 میلیون یورویی بایرن برای ماتایس دی لیخت به دست مدیران یوونتوس رسیده است.

پیشنهاد 90 میلیونی بایرن برای کیست؟

جدایی ماتایس دی لیخت از یوونتوس را باید قطعی دانست و این بازیکن دیگر تمایلی به ماندن در لیگ ایتالیا ندارد. نشریه بیلد دیروز در گزارشی مدعی شد که بایرن مونیخ تنها تیم خواهان دی لیخت است و آن ها در حال بررسی شرایط ارائه پیشنهاد 90 میلیون یورویی هستند تا خواسته یوونتوس را برآورده کنند.

طبق گزارش بیلد، تماس هایی نو بین بایرن و یوونتوس برای دی لیخت برقرار شده و پیشنهاد فعلی بایرن مونیخ رقم 75 میلیون یورو به علاوه 10 تا 15 میلیون یورو پاداش است.

یوونتوس از همان ابتدا اعلام کرده بود که حاضر به قبول پیشنهادات پایین تر از 120 میلیون یورو نیست، ولی سپس پذیرفت که به پیشنهادات 70 میلیون یورویی هم پاسخ بدهد. در حالی که چلسی و سیتی رقبای بایرن در راه جذب دی لیخت بودند، امروز گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که پیشنهاد 75 + 15 میلیون یورویی بایرن به باشگاه یوونتوس رسیده و مدیران بیانکونری نیز حاضر شده اند ستاره هلندی خود را به بایرن واگذار کنند.

بایرنی ها در واقع پیشنهادی رد نشدنی ارائه دادند و در صورتی که انتقال نهایی شود، رکورد جابجایی باشگاه آلمانی شکسته خواهد شد. تا به امروز رکورد در اختیار لوکاس هرناندز است که سه سال پیش با 80 میلیون یورو از اتلتیکو جذب شد. دی لیخت می تواند پس از سادیو مانه، گراونبرخ و نصیر مزراری، چهارمین خرید تابستانی بایرن مونیخ لقب بگیرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "پیشنهاد 90 میلیونی بایرن برای کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 90 میلیونی بایرن برای کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید