پیغام تسلیت معاون صنایع دستی برای درگذشت استاد حاج آزاد علی صادقپور

به گزارش وبلاگ پوشه، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، در پیامی درگذشتِ استاد حاج آزاد علی صادقپور، پیشکسوت و هنرمند صاحب نام صنایع دستیکوب بافی از استان گلستان را به خانواده او و جامعه هنرمندان صنایع دستی کشور تسلیت گفت.

پیغام تسلیت معاون صنایع دستی برای درگذشت استاد حاج آزاد علی صادقپور

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، متن پیغام تسلیت پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی برای درگذشت این هنرمند به توضیح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

استادان و پیشکسوتان صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران ارزشمندترین دارایی هنری این مرز و بوم محسوب می شوند که به وسیله آموزش مبانی نظری و فنون علمی این هنرها به نسل جوان این شعله فروزان را همیشه زنده نگه داشته اند.

شادروان حاج آزاد علی صادقپور یکی از نام آورترین عرصه هنر کوب بافی بودند که افتخارات بسیاری را برای این سرزمین رقم زدند و فقدان چنین هنرمند بی بدیلی ضایعه اسفناک برای جامعه صنایع دستی محسوب می گردد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی این ضایعه بزرگ را به خانواده آن شادروان و جمیع هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی تسلیت گفته، برای روح آن هنرمند عزیز، آرامش و غفران الهی را مسئلت دارد.

منبع: میراث آریا

به "پیغام تسلیت معاون صنایع دستی برای درگذشت استاد حاج آزاد علی صادقپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت معاون صنایع دستی برای درگذشت استاد حاج آزاد علی صادقپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید