تاتنهام در کوشش برای به خدمت گرفتن مک کنی

به گزارش وبلاگ پوشه، هافبک آمریکایی تیم فوتبال یوونتوس مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار گرفته است.

تاتنهام در کوشش برای به خدمت گرفتن مک کنی

به گزارش وبلاگ پوشه، پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا گزارش داد؛ باشگاه تاتنهام در پی به خدمت گرفتن وستون مک کنی از یوونتوس است و در این راستا پیشنهادی رسمی هم به این باشگاه ایتالیایی ارائه نموده است، اما مدیران یوونتوس برای این انتقال متقاعد نشده اند. طبق این گزارش؛ این دو باشگاه چند هفته ای است با یکدیگر درباره انتقال دو بازیکن در ارتباط هستند. تاتنهام قصد به خدمت گرفتن دژان کولوسفسکی هافبک سوئدی بانوی پیر را دارد و برای این کار حتی پیشنهاد معاوضه این بازیکن با جیووانی لوسلسو را داده، اما یوونتوس تنها در صورت دریافت 35 میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن است.

بازیکن دیگری که تاتنهام در پی جذبش از یوونتوس است، مک کنی است. ماسیمیلیانو آلگری تمایلی به از دست دادن هافبک آمریکایی اش ندارد، اما در صورتی که پیشنهاد خوبی به یوونتوس بابت این بازیکن 23 ساله گردد، مدیران این باشگاه ایتالیایی با فروش او مخالفت نخواهند کرد. یوونتوس برای فروش مک کنی در حدود 30 میلیون یورو می خواهد.

کالچو مرکاتو مدعی شده که تاتنهامی ها برای جذب مک کنی پیشنهاد معاوضه او با تونگی اِندومبله را داده اند، اما این پیشنهاد از سوی یوونتوسی ها رد شده است. دستمزد هافبک فرانسوی اسپرز 10 میلیون یورو در سال است که پرداخت چنین رقمی برای یوونتوس سنگین است، این در حالی است که این باشگاه ایتالیایی در پی کم کردن دستمزدهاست.

مک کنی که تابستان 2020 با قرارداد قرضی از شالکه به یوونتوس پیوست و در ادامه قراردادش با این باشگاه قطعی شد، تا به امروز در 64 بازی برای بیانکونری به میدان رفته و هشت گل هم به ثمر رسانده است.

او که تا سال 2025 تحت قرارداد یوونتوس است، این فصل در 19 بازی از رقابت های مختلف بانوی پیر را همراهی نموده و دو گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تاتنهام در کوشش برای به خدمت گرفتن مک کنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاتنهام در کوشش برای به خدمت گرفتن مک کنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید