با تمام رنگ های سری آیفون 15 آشنا شوید

به گزارش وبلاگ پوشه، بر اساس گزارش های منتشر شده، اپل میخواهد در تاریخ 21 شهریور از گوشی های سری آیفون 15 رسما رونمایی کند که این خانواده مطابق معمول از 4 مدل تشکیل شده است. در کنار افشای مشخصات کلیدی این گوشی ها، با قاطعیت زیادی می توانیم در خصوص رنگ بدنه آن ها هم صحبت کنیم و در ادامه به رنگ های این گوشی ها می پردازیم.

با تمام رنگ های سری آیفون 15 آشنا شوید

آیفون 15 و 15 پلاس

در چند سال گذشته، گوشی های استاندارد آیفون با 5 رنگ راهی بازار شده اند و در فصل بهار اپل یک رنگ تازه هم معرفی می نماید تا با این کار آمار فروش بیشتر گردد. به نظر می رسد سال جاری هم برای آیفون 15 و 15 پلاس قرار است همین رویکرد تکرار گردد. در همین رابطه، به تازگی تصویری از کابل های این آیفون ها با رنگ های مختلف منتشر شده که با اطمینان زیادی می توانیم بگوییم که این 5 رنگ، رنگ های همین دو گوشی خواهند بود.

برای یادآوری باید بگوییم که طی سال های گذشته، فارغ از رنگ بدنه آیفون، یک کابل لایتنینگ سفید رنگ در جعبه آن ها قرار می گرفت. اما ظاهرا سال جاری که تمام آیفون ها مجهز به پورت USB-C شده اند، اپل میخواهد برای هرکدام از مدل ها، کابل هم رنگ بدنه قرار دهد.

بنابراین با توجه به این کابل ها و البته گزارش های منتشر شده، برای این گوشی ها می توانیم انتظار عرضه در رنگ های مشکی، سفید، زرد، آبی و نارنجی داشته باشیم. البته در خصوص رنگ نارنجی به نظر می رسد بیشتر با رنگ مرجانی روبرو می شویم. اپل در سال 2018 از مدل مرجانی رنگ آیفون XR رونمایی کرد و حالا ممکن است در سال 2023 بار دیگر این رنگ مورد استفاده قرار بگیرد.

با توجه به اینکه در این تصاویر خبری از رنگ قرمز نیست، احتمالا در فصل بهار با مدل قرمز رنگ این گوشی ها روبرو می شویم.

آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس

معمولا مدل های پرو آیفون با 4 رنگ به دست کاربران می رسند. سال گذشته، کاربران برای خرید مدل های پرو آیفون 14 می توانستند بین 4 رنگ بنفش، نقره ای، طلایی و مشکی دست به انتخاب بزنند. اما سال جاری قرار است رنگ های این مدل ها تغییر کند.

همانطور که احتمالا می دانید، سال جاری مدل های پرو آیفون 15 از فریم تیتانیومی بهره می برند و اپل برای اینکه این تغییر را بهتر نشان دهد، رنگ های بدنه را هم تغییر داده است.

بنابراین سال جاری به جای رنگ بنفش، با آبی تیره روبرو می شویم که شباهت زیادی به رنگ آبی آیفون 12 پرو دارد. از دیگر رنگ های مورد انتظار این گوشی ها باید به مشکی، نقره ای و تیتانیومی اشاره کنیم. به نظر می رسد سال جاری دیگر خبری از ارائه مدل طلایی رنگ نخواهد بود.

تاریخ رونمایی از گوشی های سری آیفون 15

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ظاهرا قرار است در روز 21 شهریور این گوشی ها رسما رونمایی شوند. البته مطابق معمول، بین تاریخ 7 تا 14 شهریور، اپل تاریخ رونمایی از این گوشی ها را رسما اعلام خواهد نمود. با توجه به اینکه تقریبا تمام جزئیات این گوشی ها فاش شده، پس ظاهرا قرار نیست در مراسم معرفی آن ها غافلگیر شویم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "با تمام رنگ های سری آیفون 15 آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تمام رنگ های سری آیفون 15 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید