افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها، نتیجه ملموس اقدامات سازمان میراث فرهنگی است

به گزارش وبلاگ پوشه، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال ­های گذشته اقدامات مهمی را به ویژه در عرصه توسعه زیرساخت ­ها و تأسیسات گردشگری انجام داده که یکی از نتایج ملموس آن افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی نسبت به گذشته است.

افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها، نتیجه ملموس اقدامات سازمان میراث فرهنگی است

حیدرعلی عبادی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ پوشه، ضمن قدردانی از فعالیت ­های رئیس سازمان میراث فرهنگی در توجه به توسعه زیرساخت­های گردشگری استان اصفهان، توضیح داد: اصفهان دارای چهره ­ای جهانی است که به عنوان یک مقصد گردشگری دارای اهمیت، می ­تواند عامل جذب گردشگر و تسری درآمد­های حاصل از صنعت گردشگری به سایر شهرهای کشور باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم توجه به گردشگری سلامت به عنوان یکی از ارکان مهم رشد گردشگری کشور، ادامه داد: افزایش ساخت هتل ها، استانداردسازی خدمات و همچنین معین نرخ هتلداری متناسب با فصل های پر رفت و آمد و کم رفت و آمد، گسترش پروازهای خارجی به اصفهان و شناساندن بیشتر ظرفی ت­های این شهر تاریخی از جمله مواردی است که باید با جدیت بیشتر توسط مسئولان پیگیری گردد.

عبادی اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال های گذشته کارهای مهمی را به ویژه در عرصه توسعه زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری انجام داده که یکی از نتایج ملموس آن افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی نسبت به گذشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه نمود: حل مسائل حوزه گردشگری کشور نیازمند یک عزم جدی در سطح ملی است و سازمان میراث فرهنگی به تنهایی نمی تواند همه موارد مرتبط با این حوزه را مدیریت کند.

او یادآور شد: در شأن یک گردشگر نیست که در فصل های شلوغ سال به علت نبود هتل و مراکز اقامتی استاندارد در محل­ های عمومی نظیر مدارس، پارک ها و نظایر آن اقامت یابند.

منبع: میراث آریا

به "افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها، نتیجه ملموس اقدامات سازمان میراث فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها، نتیجه ملموس اقدامات سازمان میراث فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید