استخدام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مردادماه 1401

به گزارش وبلاگ پوشه، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دو اطلاعیه مجزای استخدامی اعلام کرده که قصد دارد 236 نفر نیروی کار نو را جذب کند. این خبر را دکتر پژمان شاهرخی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، برنامه استخدام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را خاطرنشان کرد و گفت: با تلاش ها و رایزنی های اجرا شده مسئولان دانشگاه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دو مجوز جذب نیروی انسانی برای این دانشگاه از وزارتخانه متبوع اخذ شده است.

استخدام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مردادماه 1401

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، این آزمون استخدامی در مرداد 1401 برگزار خواهد شد و نیروهای استخدامی در دو دسته قراردادی و پیمانی به استخدام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درخواهند آمد. طبق پیش بینی های صورت گرفته، 159 نفر در قالب استخدام قراردادی و 77 نفر هم در قالب استخدام پیمانی با این دانشگاه همکاری خواهند کرد.

نوترین آگهی های استخدام حوزه زیبایی، بهداشت و درمان را ببینید

عناوین شغلی استخدام پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

آنچنان که در دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آمده است، این دانشگاه برای استخدام 20 عنوان شغلی در پی نیروی کار نو است. این عناوین شغلی عبارتند از کارشناس طراحی و تحلیل سیستم، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت، پرستار، ماما، کارشناس اتاق عمل، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بهداشت حرفه ای، کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، کارشناس بهداشت خانواده، کارشناس پرتوشناسی (رادیولوژی)، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، پزشک عمومی، داروساز، کارشناس تغذیه، کارشناس امور دفتری، کارشناس بالینی فوریت های پزشکی، کاردان فوریت های پزشکی، کارشناس سلامت روان، کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی و کارشناس هوش بری.

همچنین شرایط خاصی برای سن داوطلبان استخدام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نظر گرفته شده است. آنچنان که در دفترچه این آزمون آمده است:

داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 40 سال تمام (متولدین 1361/5/8 تا 1381/5/7) برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و داشتن حداکثر 45 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین 1356/5/8 به بعد) تا اولین روز ثبت نام.

در خصوص مشاغل کارشناس بالینی فوریت های پزشکی و کاردان بالینی فوریت های پزشکی علاوه بر شرایط مندرج در بندهای قبلی، برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی می باشد:

1-دارای قد 165 سانتی متر و بالاتر

2-دارای شاخص توده بدنی (BMI یا Body Mass Index) کمتر از 30 و بیشتر از 19

3-دارا بودن گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب2 یا پایه دوم)

4-داشتن آمادگی جسمانی و مهارت های بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح (بدین منظور از داوطلبان واجد شرایط، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد.)

عناوین شغلی استخدام قراردادی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

انچنان که در دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آمده است این دانشگاه برای استخدام 19 عنوان شغلی در پی نیروی کار نو است. این عناوین شغلی عبارتند از:

کارشناس منابع انسانی، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس بررسی اسناد و مدارک، کارشناس امور دانشجویان، متصدی امور دفتری، کارشناس توسعه مدیریت، کارشناس خرید، کارشناس تجهیزات پزشکی، کارشناس بینایی سنجی، کارشناس امور اجرایی سلامت، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس پرتوشناسی (رادیولوژی)، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت، ماما، کتابدار، کارشناس امور آموزش، کارشناس امور فرهنگی و کارشناس تحلیل گر سیستم.

همچنین این دانشگاه شرایط خاصی هم برای سن داوطلبان در نظر گرفته است. آنچنان که در دفترچه این آزمون امده است، داشتن حداقل سن 22 سال و حداکثر 30 سال تمام (متولدین 1371/05/08تا 1383/05/07) برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم (نگهبان)، داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 40 سال تمام (متولدین 1361/05/08 تا 1381/05/07) برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد وداشتن حداکثر 45 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین 1356/05/08 به بعد) تا اولین روز ثبت نام.

داوطلبان استخدام می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط آگهی استخدامی به سایت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به آدرس www.hums.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: بلاگ دیوار

به "استخدام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مردادماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مردادماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید