تئاتر

دیدارمدیرکل ارشاد از پیشکسوتان تئاتر مازندران

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روزجهانی تئاتراز پیشکسوتان تئاتر مازندران دیدار کرد .

15 خرداد 1401

موزه چطور می تواند مکانی کسالت بار نباشد؟

ایلنا/ بدنبال سخنان رئیس موزه ملک و آخرین خبرهای منتشر شده، این سوال مطرح می گردد که موزه چطور می تواند مکانی کسالت بار نباشد؟

22 مرداد 1400

مربی کتابخانه سیار روستایی پارس آباد برگزیده دومین جشنواره ملی نمایشخانه

خبرنگاران/اردبیل مربی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شهرستان پارس آباد با اثر نمایشی شیر و موش برگزیده دومین جشنواره ملی تئاتر خانگی(نمایشخانه) شد.

5 تیر 1400

سمیح کاپلان اوغلو : ما نجات پیدا می کنیم

تهران (پانا) - سمیح کاپلان اوغلو فیلمساز شناخته شده سینمای ترکیه که فیلم گندم او امروز یک نمایش ویژه در سالن اصلی پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب دارد، به همین مناسبت پیامی را به جشنواره هنر زنده است منتشر کرد.

8 فروردین 1400

آنچه برای سفر به دبی باید بدانید!

واژهٔ امارات به معنی شیخ نشین یا امیرنشین است. نام امارات متحده عربی نیز به معنی شیخ نشین های متحد عربی است. نامیده شدن این کشور بنام امارات از آنجاست که پس از تشکیل اتحادیه هفت امارت امیرنشین تأسیس شده است، شیخ نشین های هفت گانهٔ که دولت امارات متحده...

2 بهمن 1399

فهرست کامل اسم دختر که با حرف ش شروع میشود

فهرست کاملی از نام و اسم دختر با ش (حرف شین). به همراه معنی اسم و معرفی ریشه اسامی (فارسی، عربی، کردی، ترکی، آشوری و ...).

30 دی 1399

خبرنگاران معاون استاندار سمنان: خوشنویسی ودیعه الهی نزد هنرمندان است

سمنان- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هنر خوشنویسی ودیعه الهی و هنر فاخر ایرانی و اسلامی نزد هنرمندان است که می تواند جلادهنده روح، روان و جسم بشر باشد.

17 مرداد 1398

عشق من؛ حامد بهداد دنبال حال خوب مخاطب است، ملاقات 2 عاشق سینما

شکرخدا گودرزی نویسنده و کارگردان تئاتر که قصد دارد از 21 آذر نمایش عشق من: حامد بهداد نوشته افشین هاشمی را در بام خانه موزه انتظامی روی صحنه ببرد، درباره تفاوت این تجربه به تجربیات قبلی خود که فراوری و اجرای آثار تاریخی ایرانی بوده، به خبرنگاران گفت: پیش...

15 اردیبهشت 1398