عشق من؛ حامد بهداد دنبال حال خوب مخاطب است، ملاقات 2 عاشق سینما

به گزارش وبلاگ پوشه، شکرخدا گودرزی نویسنده و کارگردان تئاتر که قصد دارد از 21 آذر نمایش عشق من: حامد بهداد نوشته افشین هاشمی را در بام خانه موزه انتظامی روی صحنه ببرد، درباره تفاوت این تجربه به تجربیات قبلی خود که فراوری و اجرای آثار تاریخی ایرانی بوده، به خبرنگاران گفت: پیش از این بیشتر روی فراوری و اجرای نمایش های تاریخی و اسطوره ای کار می کردم ولی حالا تصمیم گرفتم که یک نمایش ایرانی معاصر را که موضوعی اجتماعی دارد روی صحنه ببرم تا با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنیم.

عشق من؛ حامد بهداد دنبال حال خوب مخاطب است، ملاقات 2 عاشق سینما

وی اظهار کرد: نمایش عشق من: حامد بهداد اثری خیلی به روز است که فضایی کمدی و انتقادی دارد.

گودرزی درباره تغییراتی که این اجرا از عشق من: حامد بهداد، نسبت به اجرای پیشین این اثر با کارگردانی افشین هاشمی دارد، شرح داد: این اجرا کاملا متفاوت است، در اجرای پیشین این اثر یک شخصیت نوازنده در حاشیه اجرا وجود دارد که حالا این شخصیت به کاراکتری که در موقعیت نمایشی قرار گرفته است، تغییر نموده است. برای شکل گیری یک موقعیت دراماتیک روی نمایشنامه عشق من: حامد بهداد دراماتورژی انجام دادم، در این اجرا مواجهه شخصیت نوازنده دوره گرد و تماشاگری که برای دیدن نمایش به کافه آمده، موقعیت دراماتیکی را شکل می دهد؛ موقعیتی که از کنار هم دریافت این 2 شخصیت عاشق سینما ایجاد می گردد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر در سرانجام سخنان خود تأکید کرد: این نمایش با مضمون کمدی اجتماعی خود می تواند حال مخاطب را خوب کند.

نمایش عشق من: حامد بهداد با حضور خسرو احمدی و ایلیا منفرد از ساعت 20:30 روز 21 آذر در بام خانه موزه انتظامی روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عشق من؛ حامد بهداد دنبال حال خوب مخاطب است، ملاقات 2 عاشق سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عشق من؛ حامد بهداد دنبال حال خوب مخاطب است، ملاقات 2 عاشق سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید