گلی که از پرسپولیس خوردیم تاکتیکی نبود

به گزارش وبلاگ پوشه، علیرضا منصوریان بعد از باخت تیم فوتبال صنعت نفت برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر گفت: خوب بازی کردیم و بعد از آنکه گل خوردیم، تعویض هایی انجام دادیم که باعث شد بازی را در دست بگیریم.

گلی که از پرسپولیس خوردیم تاکتیکی نبود

وی با تاکید بر اینکه در ملاقات برابر استقلال و پرسپولیس فرصت زیادی برای گلزنی به دست نمی آید، یادآور شد: حامد لک (دروازه بان پرسپولیس) با هنرنمایی خود اجازه نداد گل بزنیم. در یک موقعیت دیگر هم پرسپولیس خوش شانس بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: حق ما این بود که در وقت های اضافه گل بزنیم و حداقل یک امتیاز بگیریم. به نظرم گلی که امروز دریافت کردیم تاکتیکی نبود چون توپ به مدافع تیم ما برخورد کرد و به گل تبدیل شد.

منصوریان در بخش دیگری از صحبت هایش در این نشست خبری در مورد نقدها از حضور شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و سعید محمد رئیس منطقه آزاد و اسپانسر تیم صنعت نفت آبادان در اردوی این تیم شب قبل از بازی با پرسپولیس گفت: از نظر حرفه ای درست می گویید اما با ابهام به این موضوع نگاه نکنید.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه فوتبال از این چیزها پاک شده است، تاکید نمود که چنین مسائلی نه در پرسپولیس و نه در تیم صنعت نفت تاثیری ندارد.

منصوریان بعلاوه در مورد داور این مسابقه که به وی کارت زرد نشان داد، گفت: داور انسان خوبی است ولی از او ناراحتم چرا که در یک صحنه قسم جان مادرم که مهمترین فرد زندگی ام است را خوردم و گفتم که خطا نبود. داور هم گفت حالا که جان مادرت را قسم خورده ای به تو کارت زرد می دهم! شاید دفعه بعد جان خودش را قسم بخورم!

منبع: خبرگزاری مهر

به "گلی که از پرسپولیس خوردیم تاکتیکی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلی که از پرسپولیس خوردیم تاکتیکی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید