سجادی: برنامه های متنوعی برای گردشگران جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده است

به گزارش وبلاگ پوشه، وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه های متنوعی از سوی منطقه ها آزاد برای تیم ملی فوتبال و گردشگرانی که قرار است به واسطه جام جهانی 2022 به این جزیره بیایند، در نظر گرفته شده است.

سجادی: برنامه های متنوعی برای گردشگران جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده است

به گزارش وبلاگ پوشه و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری، صنعتی و ویژه مالی گفت: این نشست نقطه عطفی در ورزش کشور خواهد بود و از همه دست اندرکاران که زمینه ساز برای این تفاهم نامه شدند، تشکر می کنم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه نمود: بحث تقویت فوتبال از اواخر سال 99 استارت خورد و بنا به دلایلی یک میزان فرایند آن کند شد. از زمانی که افتخار حضور در وزارت ورزش و جوانان را پیدا کردم، سعی کردم این فرایند را سریع تر کنیم و بتوانیم زمینه همکاری و ایجاد این تفاهم نامه را ایجاد کنیم.

سجادی اعلام نمود: خوشبختانه زمینه این تفاهم نامه ایجاد شد و قرار است که یک زمین چمن طبیعی در راستای این تفاهم نامه در کیش ایجاد گردد. برنامه های متنوعی از سوی منطقه ها آزاد قرار است برای تیم ملی و گردشگرانی که قرار است به واسطه جام جهانی به این جزیره بیایند، فراهم خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم این شرایط به دیگر منطقه ها آزاد کشور توسعه پیدا کند. قرار است امکانات جزیره کیش به عنوان نقاط قوت فوتبال و ورزش ایران در اختیار قرار بگیرد و از این امکانات در جهت پیشبرد اهداف حوزه ورزش و جوانان کشور استفاده کنیم.

سجادی توضیح داد: اهداف و برنامه های ما فقط به ورزش ختم نمی گردد، چون بخش عظیمی از حوزه کاری ما مربوط به حوزه جوانان می گردد. بعد از تفویض اختیار که به منطقه ها آزاد انجام شد، قرار است که دفتر فدراسیون فوتبال در منطقه ها آزاد کیش احداث گردد و این آمادگی از سوی منطقه ها آزاد وجود دارد که دیگر فدراسیون ها و باشگاه های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس بتوانند این دفاتر را در جزیره کیش احداث نمایند.

وی گفت: از نگاه حمایتی سعید محمد به خاطر همکاری که با وزارت ورزش و جوانان و رشته های مختلف دارد، قدردانی می کنیم. موضوع تحول میزبانی ها برای رویدادهای بین المللی یکی از مباحث مطرح شده ما با محمد بود. منطقه ها آزاد ما شرایط متفاوت و ظرفیت های مختلفی دارند و می توان از هر کدام از این منطقه ها آزاد برای میزبانی از یک رویداد بین المللی بهره گرفت.

وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: در منطقه ها آزاد می توان سنگین ترین رویدادها را برگزار کرد؛ چون خیابان ها و فضاهای مناسبی دارند. درخواست کردیم تا آماده شدن زمین تازه جزیره کیش، زمین های شماره یک و دو این جزیره به سازی گردد که در اختیار تیم ملی قرار بگیرد و تیم برای حضور در جام جهانی آماده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سجادی: برنامه های متنوعی برای گردشگران جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: برنامه های متنوعی برای گردشگران جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید