ظرفیت فولاد آره نا تکمیل شد، استادیوم در تسخیر پرسپولیسی ها، پرچم استقلال در دست داماشی ها

به گزارش وبلاگ پوشه، در فاصله حدود دو ساعت مانده به شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال، ظرفیت استادیوم فولاد آره نا تکمیل شد.

ظرفیت فولاد آره نا تکمیل شد، استادیوم در تسخیر پرسپولیسی ها، پرچم استقلال در دست داماشی ها

به گزارش وبلاگ پوشه، در فاصله کم تر از دو ساعت مانده به شروع فینال جام حذفی فوتبال بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلان، ظرفیت استادیوم 30 هزار نفری فولاد آره نا، میزبان این دیدار، تکمیل شد. البته تماشاگران بیشتر از ظرفیت استادیوم هستند و تعدادی از آن ها روی سکوهای استادیوم نشستند. در بین تماشاگران تعداد اندکی به عنوان طرفدار داماش دیده می شوند که با پرچم و لباس استقلال به استادیوم آمده اند. حضور این چند نفر موجب درگیری های اندکی بین دو طرف شد. در هر صورت می توان گفت که استادیوم در تسخیر طرفداران پرسپولیس است.

طرفداران پرسپولیس در بخشی از استادیوم سرود قهرمانی می خوانند. چند تن از طرفداران هم با توجه به این که بازی در اهواز برگزار می گردد، با پرچم برزیل پرسپولیس را تشویق می نمایند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 7 هتل محل اقامت شان را ترک و به سمت استادیوم فولاد حرکت می نمایند.

با وجود بی نظمی هایی که در خارج از استادیوم فولاد آره نا وجود دارد، در داخل استادیوم نظم حکم فرما است و افراد متفرقه در کنار زمین دیده نمی شوند.

وبلاگ پوشه که در صندلی مخصوص شان مستقر شدند با توجه به نبود اینترنت در استادیوم با مشکل برای ارسال اخبارشان روبرو شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ظرفیت فولاد آره نا تکمیل شد، استادیوم در تسخیر پرسپولیسی ها، پرچم استقلال در دست داماشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت فولاد آره نا تکمیل شد، استادیوم در تسخیر پرسپولیسی ها، پرچم استقلال در دست داماشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید