کپی خطیبی از فرهاد مجیدی، کنایه های تند خطیبی علیه دژاگه و شجاعی؟، جلوی کسی که فکر می نماید زرنگ است می ایستم

به گزارش وبلاگ پوشه، رسول خطیبی سرمربی تراکتور گفت: نا سلامتی شعار می دهیم (قرمزی کوینح بابا غیرت ایستر) ولی برای راه رفتن بازیکن در زمین چند 10 میلیارد پول بدهیم؟

کپی خطیبی از فرهاد مجیدی، کنایه های تند خطیبی علیه دژاگه و شجاعی؟، جلوی کسی که فکر می نماید زرنگ است می ایستم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پوشه، رسول خطیبی پس از شکست 1-0 مقابل پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران مسائلی را مطرح نموده است که بخش هایی از آن در زیر آمده است:

تیمی تحویل گرفتم که بالانس نبود و نیست

تیمی را تحویل گرفتم که بالانس نبود، یک پست ترافیک بازیکن داشت و پستی بازیکن نداشت و یا یک بازیکن در یک پست و این برای تیمی که برای چهار جام بسته شده بود خیلی عجیب بود و به نظر من برای حضور در چهار جام باید برای هر پست دو بازیکن آماده جذب می شد و نام ها باید بر اساس احتیاج تیم باشد نه احتیاج افراد خاص!

ستاره وقتی ستاره است که دلش با تیم باشد

من به اسم یک مربی دوست دارم تیمی پر از ستاره داشته باشم و ستاره واقعی بازیکنی است که چه در داخل زمین باشد و چه روی نیمکت دلش با تیم باشد و برای نام تیم خود و طرفدارانش بازی کند نه اینکه با خط دهی های بیرون کوشش نمایند که نتیجه بازی ها را تغییر دهند یا مصاحبه کند بگوید من بخاطر طرفداران تراکتور آمدم از طرفی بیاید به عوامل باشگاه بگوید پولم را ندهید تمرین یا بازی نمی کنم و یا تا ساعت سه نصف شب بیدار بماند و بی مسئولیتی در قبال باشگاه داشته باشد من و باشگاه تصمیم داریم جلوی برخی از این بازیکنانی که به نظر خودشان زرنگ هستند بایستیم.

صندلی نام تراکتور بالاتر از نام بازیکن است

روزی که تراکتور را تحویل گرفتم اعلام کردم که به تمامی بازیکنان احتیاج دارم و در حقیقت بازیکن زیادی نداشتم که بخواهیم فهرست خروجی داشته باشیم ولی قبل از ورود من چند بازیکن درخواست جدایی داشتند و از طرفی فرصت جابجایی تقریبا تمام شده بود و با همان سیستم دلالی بازیکنان یکی پس از دیگری ساز جدایی زده بودند و آیا شخصیت تراکتور این اجازه را می داد که بازیکنی که دلش با تیم نیست پیراهنش را برتن کند؟ نا سلامتی شعار می دهیم (قرمزی کوینح بابا غیرت ایستر) ولی برای راه رفتن بازیکن در زمین چند 10 میلیارد پول بدهیم؟ صراحتا اعلام می کنم که نه من و نه باشگاه خواهان جدایی هیچ بازیکنی نبودیم و تنها بازیکنی که در اختیار باشگاه قرار دادیم سعید واسعی بود که مسائل محرومیتی و قراردادی داشته است و خلاصه مطلب اینکه صندلی نام تراکتور خیلی بالاتر از نام بازیکن است و هر بازیکنی که به این تیم عرق و تعصب نداشته باشد، صندلیی در این تیم نخواهد داشت.

طرفداران نگران جابجایی نباشند

طرفداران نگران بازیکنان رفته و شرایط این تیم برای فصل آینده هستند و می خواهم این خبر را به آنها بدهم که برای فصل آینده برنامه ریزی کاملی داریم و تا امروز با چهار بازیکن در پست های مختلف که احتیاج داریم قرارداد رسمی بسته ایم و فردای آخرین بازی این فصل آنها را معرفی خواهیم کرد و این سرانجام کار ما نیست و با چند بازیکن دیگر هم به طور جدی در حال مذاکره هستیم و تیمی خواهیم بست که حداقل برای سه فصل احتیاجهای فنی تیم را تامین نمایند.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کپی خطیبی از فرهاد مجیدی، کنایه های تند خطیبی علیه دژاگه و شجاعی؟، جلوی کسی که فکر می نماید زرنگ است می ایستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی خطیبی از فرهاد مجیدی، کنایه های تند خطیبی علیه دژاگه و شجاعی؟، جلوی کسی که فکر می نماید زرنگ است می ایستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید