لوکادیا ، پرسپولیس؛ دست باشگاه در پوست گردو!

به گزارش وبلاگ پوشه، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (سه شنبه) در دربی نودونهم تهران پیروز شد در دقایق پایانی از شکست مقابل استقلال فرار و با کسب تساوی 2 - 2 جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

لوکادیا ، پرسپولیس؛ دست باشگاه در پوست گردو!

این بازی در حالی انجام شد که هیچ مهاجم نوکی در ترکیب اولیه پرسپولیس حضور نداشت. سرخپوشان که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته، با اقدام عجیب یورگن لوکادیا و ترک ایران به وسیله این بازیکن هلندی روبه رو شدند، در این بازی دست شان در خط حمله خالی بود. یحیی گل محمدی برای این بازی حساس روی مهدی عبدی و مهدی پاکدل نیز برای به میدان رفتن از ابتدای کار حسابی باز نکرد و ترجیح داد از بازیکنی چون امید عالیشاه در پست غیرتخصصی اش استفاده کند تا عملاً تیم بدون مهاجم تخصصی نوک مقابل استقلال ظاهر گردد.

این درحالی است که پرسپولیس تنها 48 ساعت مانده به مهمترین بازی فصل برترین گلزن فصلش را از دست داد. لوکادیا که هم اکنون با شش گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است، به یکباره تصمیم گرفت در تمرینات تیمش حضور پیدا نکرده و ایران را ترک کند. این اتفاق ضربه مهلکی را به پرسپولیس در آستانه دربی وارد کرد و حتی سرخپوشان را تا آستانه شکست و از دست دادن صدر جدول نیز پیش برد.

منبع: فرارو

به "لوکادیا ، پرسپولیس؛ دست باشگاه در پوست گردو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکادیا ، پرسپولیس؛ دست باشگاه در پوست گردو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید