ریخت و پاش عجیب و غریب فدراسیون فوتبال در لیتوانی

به گزارش وبلاگ پوشه، سفر شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به همراه تعدادی از دوستانش به لیتوانی به بهانه حضور تیم ملی فوتسال در این کشور نقدها زیادی به همراه داشت اما هیچ گاه از سوی فدراسیون فوتبال شفاف سازی دقیقی بابت این موضوع نشد.

ریخت و پاش عجیب و غریب فدراسیون فوتبال در لیتوانی

نکته جالب اینجاست که حتی حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال بعد از هجمه هایی که به این سفر و همچنین افرادی که در این سفر همراه رئیس فدراسیون فوتبال بودند به طرز عجیبی گفت که کسانی که همراه تیم ملی فوتسال بودند، از جیب هزینه می کردند و هیچ هزینه ای روی دست فدراسیون فوتبال نگذاشتند. تعداد تیم اعزامی ملی فوتسال به لیتوانی تعیین است. مصوبه ورزش 33 نفر بوده و همان تعداد نه بیشتر و نه کمتر اعزام شدند ولی اگر کسی با هزینه شخصی خودش آمده قدمش روی چشم ما.

سخنگوی فدراسیون فوتبال حتی در ادامه وقتی با این پرسش روبرو شد که شایعه شده هزینه سفر تیم ملی فوتسال با بودجه 10 میلیاردی از سوی سازمان لیگ تامین شده این موضوع را به شدت رد کرد و گفت کسانی که بی دانش هستند از این صحبت ها می کنند چون تورنمنتی که فیفا برگزار می کند هزینه هایش را هم می دهد.

روز گذشته اما خبری همراه با سند منتشر شد که گویای تخلف صورت گرفته از سوی مهرعلی نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای انجام این سفر است.

در گزارش منتشر شده عنوان شده که مهرعلی که تا آبان جاری مدیرعامل شرکت دی اچ اف ایران در آلمان بوده با استفاده از بودجه این شرکت هزینه سفر رئیس فدراسیون و دوستانش را پرداخت کرده و اکنون شرکت توسعه بازرگانی برنا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار برگرداندن این هزینه شده است.

نکته جالب اینجاست که فدراسیون فوتبال در این باره سکوت اختیار کرده و بابت مطلب منتشر شده هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

جای تعجب است که چگونه فدراسیون فوتبال درحالی که در همان وقت بابت این سفر مورد انتقاد قرار گرفت اکنون که اسنادی بابت مقروض شدن به یک شرکت برای انجام این سفر منتشر شده این چنین خود را به راه دیگر زده و انگار نه انگار این وسط تخلفی صورت گرفته است.

اگر فدراسیون معتقد است که در سفر به لیتوانی به همراه دوستان و یاران تخلف مالی انجام نشده پس سند منتشر شده و خواسته مدیرعامل شرکت مذکور بابت چیست و چرا فدراسیون باید نزدیک به 32 هزار یورو بدهکار باشد؟چرا باید نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای سفری که خروجی آن هم تعیین نشد دست به چنین کاری بزند؟ برداشت هزینه از بیت المال برای سفری دورهمی این قدر ضرورت داشت که حتی دوستان خود را ملزم به توضیح هم نمی دانند؟

به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری می طلبد که نهادهای نظارتی بر امور مالی این فدراسیون ورود کنند تا شفاف سازی شود این پول ها چرا و چطور هزینه می شوند و اکنون چرا باید فدراسیون به عنوان یک ارگان حقوقی بدهکار سفر اشخاص با نیت های غیر فوتبالی باشد؟

منبع: فرارو

به "ریخت و پاش عجیب و غریب فدراسیون فوتبال در لیتوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریخت و پاش عجیب و غریب فدراسیون فوتبال در لیتوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید