کشف و ضبط بیش از 2200کیلوگرم روغن خوراکی خارج از شبکه در یاسوج

به گزارش وبلاگ پوشه، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط بالغ بر 2 هزار و 201 کیلوگرم روغن خوراکی و مقدار زیادی برنج خارج از شبکه طرح تنظیم بازار در مرکز این استان اطلاع داد.

کشف و ضبط بیش از 2200کیلوگرم روغن خوراکی خارج از شبکه در یاسوج

سالار حسین پور افزود: بر اساس گزارشات واصله مردمی به سامانه 124 مبنی بر عرضه خارج از شبکه انواع روغن خوراکی و برنج طرح تنظیم بازار به خارج از استان، در اقدامی به موقع توسط نیروی محترم انتظامی، پاسگاه تنگ سرخ و بازرسان حوزه بازرسی و نظارت سازمان صمت و تعزیرات حکومتی، مقدار 1376 کیلوگرم روغن جامد ساعی طرح تنظیم بازار، 330 عدد روغن مایع 2.5 لیتری الکا و مقدار زیادی برنج GTC تنظیم بازار کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: متخلفان مطمئن باشند در مورد تنظیم بازار اجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالاهای اساسی انجام گردد، لذا با رصد به موقع و مستمر بازار و همکاری نیروهای محترم انتظامی و نظامی، دستگاه های نظارتی و دستگاه محترم قضا متخلفان در صورت اقدام به تخلف، گرفتار قانون خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: بر اساس قانون نظام صنفی با گرانفروشان، محتکران، عرضه نمایندگان خارج از شبکه و کسانی که قصد اخلال در نظام تنظیم بازار را داشته باشند به جد برخورد قاطع خواهد شد.

حسین پور ادامه داد: برای این فرد عرضه نماینده خارج از شبکه و محتکر، فرم گزارش بازرسی تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی و تعزیری به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی مطرح نمود : بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی مرتبط، بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و قیمت های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویرحمد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مردم خواست گزارش، احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را به وسیله سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و 135 تعزیرات حکومتی در مرکز استان و سایر شهرستان های تابعه گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف و ضبط بیش از 2200کیلوگرم روغن خوراکی خارج از شبکه در یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف و ضبط بیش از 2200کیلوگرم روغن خوراکی خارج از شبکه در یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید