کتابفروشی در مالدیو؛ برترین شغل دنیا

به گزارش وبلاگ پوشه، فیلیپ بلکول (Philip Blackwell) که پیش از این مسئولیت اداره کتاب فروشی های زنجیره ای بلکولز (Blackwells) را بر عهده داشت، به تازگی یک موقعیت شغلی منحصربه فرد را معرفی نموده است که قطعا می تواند برنده عنوان برترین شغل دنیا باشد.

کتابفروشی در مالدیو؛ برترین شغل دنیا

فرد خوشبختی که پیروز به گرفتن این موقعیت شغلی گردد، این امکان را خواهد داشت تا یک کتاب فروشی در اقامتگاه سونوا فوشی (Soneva Fushi) مالدیو دایر کند؛ جایی که هزینه یک شب اقامت در آن حتی به 26 هزار دلار در شب نیز می رسد.

واضح است که یکی از مهمترین وظایف این کتاب فروش، تبلیغات و بازاریابی برای فروش کتاب ها به مهمانان ثروتمند این اقامتگاه خواهد بود؛ ولی علاوه بر این، یکی دیگر از مسئولیت ها او، برگزاری دوره های نویسندگی درباره تجارب گردشگران در مدت اقامت خود در مالدیو و بعلاوه مدیریت یک وبلاگ در این باره خواهد بود.

سونوا فوشی در نزدیکی مرکز حفاظت از بیوسفر یونسکو قرار گرفته است و از فرودگاه بین المللی میل (Male) حدود 30 دقیقه فاصله دارد. یکی از مهمترین المان هایی که این مرکز اقامتی به آن می بالد، ویلاهای پنج ستاره ای است که دقیقا در کنار ساحل وایت سند (White Sand) قرار گرفته اند.

مجموعه کتاب های این کتاب فروشی که به وسیله انتشارات هاوس (House) مهیا خواهند شد، عمدتا در قالب کتاب های مصور با موضوعات متنوعی همانند هنر، طراحی، آشپزی، سبک زندگی و معماری خواهند بود.

ما در پی فردی خلاق و الهام بخش هستیم. این فرد باید توانایی آن را داشته باشد که افراد بیشتری را به سمت خواندن کتاب تشویق نموده و لذت کتاب خوانی را با آنها به اشتراک بگذارد. خواندن کتاب همان لذتی است که گردشگران این اقامتگاه در پی آن هستند. اینها جملاتی است که بلکول در توصیف فرد مورد نظر خود به روزنامه گاردین گفته است.

بلکول، یکی از نوادگان هنری بلکول، موسس بلکولز، اکنون مسئول اصلی اداره شرکت Ultimate Library است. این شرکت مسئولیت ایجاد مجموعه های کتابخانه ای را در هتل های بزرگی همانند Six Senses و JW Marriot و بعلاوه بسیاری از اقامتگاه های خصوصی داشته است. به ازای هر کدام از کتابخانه هایی که به وسیله این شرکت تجهیز می شوند، Ultimate Library به موسسه های خیریه محلی و کتابخانه ها در راستای تشویق فرهنگ کتاب خوانی یاری می نماید.

منبع: همگردی

به "کتابفروشی در مالدیو؛ برترین شغل دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابفروشی در مالدیو؛ برترین شغل دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید