چه کسی باید از حقانیت بر باد رفته مربیان فوتبال خوزستان دفاع کند؟

به گزارش وبلاگ پوشه، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال نونهالان باشگاه فولاد معتقد است با جای خالی مربیان پیروز فوتبال پایه خوزستان در تیم های ملی احساس می گردد.

چه کسی باید از حقانیت بر باد رفته مربیان فوتبال خوزستان دفاع کند؟

عباس خادمی نژاد در گفت و گو با وبلاگ پوشه، اظهارکرد: در حالی که اردوهای تیم های ملی ایران بیشتر از بازیکنان خوزستانی (خصوصاً فولاد)تشکیل می گردد و بعضاً در ترکیب این تیم ها هم می درخشند اما مربیان سازنده فوتبال خوزستان که نقش بسزایی در رشد و معرفی استعدادهای نهفته دارند، هیچ جایگاهی در میان کادر فنی تیم های ملی از نونهالان گرفته تا امید نداشته و این بزرگترین بی توجهی به مربیان جوان و بی ادعای استان محسوب می گردد.

وی اعلام کرد: انتظار می رود هیات فوتبال همانند گذشته از مربیان دفاع کند و دلیل عدم انتخاب آن ها در جمع کادر فنی تیم های ملی فوتبال (حتی به عنوان نفر سوم) را از فدراسیون فوتبال بخواهد. در زمانی نه چندان دور مربیان سازنده و پرکوشش همواره یک پای ثابت حضور در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید و حتی بزرگسالان بودند اما حالا چه اتفاقی افتاده که دیگر هیچ اعتنایی به دانش و کوشش خوزستانی ها نمی گردد. آیا مربیانی که هم اکنون در این رده های سنی در سطح مسابقات کشوری فعالیت می نمایند، این شایستگی را ندارند که نماینده ای از فوتبال استان خوزستان در تیم ملی باشند.

این مربی با بیان این که واقعا جای خالی مربیان پیروز فوتبال پایه خوزستان در تیم های ملی احساس می گردد، اضافه کرد: وظیفه چه کسی است که از حقانیت بربادرفته مربیان با دانش خوزستانی دفاع کند؟ در هر صورت متولیان فوتبال خوزستان از الان باید آستین همت را بالا زده و جایگاه مربیان خوزستانی در کشور را بیش از پیش بهبود ببخشند.

وی گفت: مشکل اصلی رده های پایه بی توجهی مسوولان فدراسیون به کار آکادمیک و مربیان آن است. فدراسیون توجهی به مربیان پیروز پایه نمی کن و همواره می بینیم که یک سری اسامی معین در اطراف فدراسیون هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چه کسی باید از حقانیت بر باد رفته مربیان فوتبال خوزستان دفاع کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی باید از حقانیت بر باد رفته مربیان فوتبال خوزستان دفاع کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید