محمد بنا: با سوریان و رنگرز دیگر احساس تنهایی نمی کنم، مسئولان دغدغه های دبیر را کم کنند

به گزارش وبلاگ پوشه، می دانم شرایط اقتصادی سخت است اما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهم تا آن جایی که امکان دارد دغدغه های آقای دبیر را در این زمینه کم کنند. وقی دغدغه های ایشان کم شود، می تواند با خیال راحت خواسته های ما را اجرا کند. خیلی بد است که ما بخواهیم یک جای معمولی برویم و بودجه یک نفر را کم کنیم که بتوانیم راحت تر برویم.

محمد بنا: با سوریان و رنگرز دیگر احساس تنهایی نمی کنم، مسئولان دغدغه های دبیر را کم کنند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در مورد انتخاب حسن رنگرز بعنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: حسن رنگرز یک انسان والا و یک قهرمان خوب از هر نظر و یک مدیر است که به مجموعه کشتی فرنگی اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، پس از جلسه بررسی برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که صبح امروز با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی و حسن رنگرز مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی برگزار کرد با بیان این مطلب افزود: یک تبریک مخصوص دارم به جامعه کشتی فرنگی که یک انسان والا، یک قهرمان خوب از هر نظر و یک مدیر به مجموعه کشتی فرنگی اضافه شد و حسن رنگرز بعنوان مدیر تیم های ملی در کنار ما قرار گرفت.

وی افزود: من با بودن حمید سوریان و حسن رنگرز دیگر احساس تنهایی نمی کنم.

سرمربی تیم ملی در مورد جلسه خود با رئیس فدراسیون کشتی شرح داد: جلسه خوبی با آقای دبیر داشتیم در رابطه با مسائل لیگ، مسابقات، اردوها و برنامه های کلی صحبت هایی شد و در ادامه هم سایر مسائل فنی برای حضور تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک 2020 توکیو، با حسن رنگرز و حمید سوریان مورد بحث، بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

بنا ادامه داد: البته چند وقت پیش برنامه های تیم را به حمید سوریان داده ام به خاطر شرایطی که وجود دارد، برنامه ها جزء جزء است، چراکه مسابقات لیگ، قهرمانی کشور، جام جهانی، جام باشگاه های جهان، انتخابی تیم ملی، جام تختی، قهرمانی آسیا و در کنار آن گزینشی های المپیک که در فروردین و اردیبهشت سال آینده برگزار می شود را پیش رو داریم و برای تمامی آن ها باید فکر کنیم.

وی گفت: به خاطر مسائل لیگ و درآمدی که کشتی گیران باید داشته باشند اردوها را نمی توانیم به صورت متمرکز و زیاد برگزار کنیم. تاریخ ها را طوری باید هماهنگ کنیم که جام جهانی را نیز به شکل مطلوبی برگزار کنیم. چون ما میزبان هستیم حتما باید تیم قوی داشته باشیم تا بتوانیم قهرمان شویم. از طرفی باید دغدغه های نفراتی که در لیگ می توانند شرکت کنند و منافع اقتصادی داشته باشند را نیز در نظر داشته باشیم که فشار اردوها به آن ها صدمه نزند و بتوانند در لیگ شرکت کنند و از طرف دیگر به کشتی گیرانی که در سه وزنی که می خواهد سهمیه بگیرند نیز ضربه نخورد و در نهایت هم در این 10 ماه پیش رو تا المپیک بتوانیم طوری کار کنیم که در المپیک 2020 توکیو بتوانیم نتیجه آبرومندانه بگیریم.

دارنده مدال نقره جهان شرح داد: قبل از رسیدن به المپیک کسب 3 سهمیه مهمترین مسئله است. برای اوزان 87 و 97 کیلوگرم ما دغدغه آنچنانی نداریم و فکر می کنم بتوانیم در مسابقات گزینشی قاره آسیا سهمیه این اوزان را بگیریم و فقط یک مقدار کار در وزن 67 کیلوگرم سخت است که فکر می کنم با یک انتخاب درست آن سهمیه را نیز بتوانیم بگیریم تا ان شاء الله با سهمیه کامل در المپیک حضور یابیم.

وی در مورد اعزام کشتی گیران مدنظر خود به مسابقات گزینشی گفت: الان نمی توانم نظر بدهم، چرا که در مهرماه هستیم و تا فروردین ماه زمان زیادی مانده ،کشتی گیران را باید فراخوان کنیم، در اردوهای تیم های ملی، مسابقات مختلف جام جهانی جام تختی محکم بزنیم و در نهایت نفرات را برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه انتخاب می کنیم.

بنا در مورد وضعیت کشتی کشور و ارائه برنامه های خود گفت: طبیعتا چند ماه گذشته در بلاتکلیفی قرار داشتیم. البته آن هایی که سرپرست فدراسیون بودند زحمات خود را کشیدند و نتایج خود را گرفتند، اما رئیس فدراسیون کشتی نبودند که من خواسته های خود را از آن ها داشته باشم، چرا که آن ها سرپرست موقت بودند و می رفتند، اما آقای دبیر برای 4 سال رئیس فدراسیون کشتی است و من بعنوان سرمربی می توانم همه خواسته هایم را به ایشان بگویم. وی هم زمان کافی برای حل مسئله ای که من از ایشان می خواهم دارد و برای همین هم می توانم برنامه ریزی کنم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد رابطه خود با کادر فنی تیم آزاد گفت: در مورد هماهنگی که با تیم ملی کشتی آزاد داریم باید بگویم هر زمانی که با غلامرضا محمدی و محسن کاوه بودم در کنار همدیگر فقط رقابتی داشتیم برای بالا بردن سطح تیم خودمان و هرکس کار خود را می کرد و خیلی هم با هم هماهنگ و خوب بودیم، من برای آزادکاران داد می زدم و آقای محمدی هم برای فرنگی کاران.

محمد بنا در انتها در مورد چند ماه باقی مانده تا المپیک گفت: باید شرایط محیط المپیکی باشد. بلاتکلیفی تمام و رئیس فدراسیون مشخص شده و کارها در حال انجام است. من می دانم دغدغه علیرضا دبیر مسئله بودجه است چرا که می خواهد به یک شرایطی برسد تا تیم های ملی با آرامش کار خود را در سال المپیک انجام دهند. ما اعزام های مختلف غیر از گزینشی داریم، باید اعزام های آماده سازی داشته باشیم و در رقابت های قهرمانی آسیا نیز شرکت کنیم.

می دانم شرایط اقتصادی سخت است اما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهم تا آن جایی که امکان دارد دغدغه های آقای دبیر را در این زمینه کم کنند. وقی دغدغه های ایشان کم شود، می تواند با خیال راحت خواسته های ما را اجرا کند. خیلی بد است که ما بخواهیم یک جای معمولی برویم و بودجه یک نفر را کم کنیم که بتوانیم راحت تر برویم.

منبع: عصر ایران

به "محمد بنا: با سوریان و رنگرز دیگر احساس تنهایی نمی کنم، مسئولان دغدغه های دبیر را کم کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بنا: با سوریان و رنگرز دیگر احساس تنهایی نمی کنم، مسئولان دغدغه های دبیر را کم کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید