قمی: قضاوت های اشتباه داوران تازه کار به تیم ما ضربه زد، عنوان خانم گلی لیگ برایم اهمیت زیادی ندارد

به گزارش وبلاگ پوشه، بازیکن تیم هیئت فوتبال البرز مدعی شد قضاوت اشتباه داوران تازه کار به ضرر او و تیمش شده و این تیم را دو سه پله در جدول پایین آورده است.

قمی: قضاوت های اشتباه داوران تازه کار به تیم ما ضربه زد، عنوان خانم گلی لیگ برایم اهمیت زیادی ندارد

سارا قمی که برای پنج دوره متوالی عنوان خانم گلی لیگ برتر فوتبال بانوان را کسب نموده است درباره از دست دادن این عنوان به خبرنگار ورزشی وبلاگ پوشه گفت: تا هفته هشتم نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال در صدر جدول گلزنان بودم، اما در مسابقات از بعضی داوران تازه کار برای قضاوت استفاده کردند که تجربه سوت زدن در مسابقات فوتبال و لیگ برتر را نداشتند و همین امر سبب شد خیلی از تیم ها و من متضرر شویم.

وی اضافه نمود: در یکی از بازی ها داور مرا اخراج کرد، آن هم در شرایطی که هفته بعد باید با تیمی پایین جدولی که بازی با آن راحت بود، رقابت می کردیم. با این شرایط من می توانستم تعداد گل هایم را بالا ببرم، اما متأسفانه نتوانستم بازی کنم و خیلی جالب بود که همان داوری که مرا اخراج نموده بود سه هفته بعد مرا دید و عذرخواهی کرد و گفت؛ فکر می کردم شما در آن بازی تمارض می کنید، اما با دیدن فیلم بازی متوجه شدم که روی شما خطا شده بود.

خانم گل پنج دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان با اشاره به نیم فصل دوم لیگ گفت: در نیم فصل دوم هم داور دیگری مرا اخراج کرد. من حدود 15 سال سابقه بازی در لیگ برتر را دارم و فکر می کنم در این مدت سه کارت قرمز گرفته ام که یکی از کارت قرمزهایم مربوط به سال 1384 است و دو کارت دیگر را سال جاری دریافت کردم که بیشترین ضرر را هم به تیمم و هم به من برای رسیدن به صدر جدول گلزنان برتر زد.

وی با بی اهمیت دانستن عنوان خانم گلی لیگ گفت: خانم گل شدن یا نشدن لیگ برتر برای من خیلی مهم نیست، چون در فوتبال ایران اشباع شده ام و پنج سال متوالی در ایران و یک بار هم در عراق این عنوان را کسب نموده ام، اما چیزی که ما را ناراحت کرد ضربه ای بود که به تیم ما وارد شد و تیم را از نیمه بالای جدول دو سه پله پایین تر آورد. امیدوارم این مسائل رفع گردد و شاهد قضاوت های بهتری باشیم.

قمی درباره تمریناتش در روزهای قرنطینه نیز گفت: فعلاً به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات و سالن های ورزشی در بلاتکلیفی کامل هستیم. از طرفی با توجه به اینکه حدود دو ماه در قرنطینه هستیم از مربیان بدنساز برنامه گرفتیم و تمرینات مان را در منزل انجام می دهیم.

وی اضافه نمود: از آنجایی که در شمال ایران منزل ویلایی داریم سه بار در هفته تمرین با توپ دارم، اما برای خیلی از بازیکنانی که در آپارتمان زندگی می نمایند شرایط تمرینی خیلی سخت است. از طرفی هر چند در فضای باز تمرین می کنم، اما 20 درصد فشار تمرینی را که با تیم و در زمین فوتبال کار می کردیم، ندارم. به عبارت بهتر ما فقط تمرین می کنیم تا عضلات مان در حالت استراحت کامل نرود و قطعاً با برگشت ما به بازی ها کیفیت لیگ پایین می آید، چون خیلی از بازیکنان در حالت استراحت کامل هستند و شرایط تمرین کردن را ندارند. ادامه دار شدن لیگ هم برای ما اهمیت زیادی ندارد و فقط امیدواریم شر این بیماری کرونا از ایران کنده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قمی: قضاوت های اشتباه داوران تازه کار به تیم ما ضربه زد، عنوان خانم گلی لیگ برایم اهمیت زیادی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قمی: قضاوت های اشتباه داوران تازه کار به تیم ما ضربه زد، عنوان خانم گلی لیگ برایم اهمیت زیادی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید