کمپوس دو جوردائو ، مرتفع ترین شهر سائوپائولو

به گزارش وبلاگ پوشه، کمپوس دو جوردائو به عنوان مرتفع ترین شهر سائوپائولو برزیل، طبیعت زیبای خود را برای کاوش در اختیار گردشگران قرار می دهد. در این شهر زیبا، فعالیت های سرگرم کننده بسیار زیادی در پیش روی شما است. سواری با تله کابین از روی مناظری خیره کننده، پیاده روی در عصری دل انگیز در حاشیه خیابان های شهر یا سواری با غاز آبی در پارک کاپیواری، انتخاب با شما می باشد. در این مطلب به جاذبه های گردشگری کمپوس دوجوردائو خواهیم پرداخت. برای شرکت در تور برزیل با آژانس خبرنگاران تماس بگیرید.

کمپوس دو جوردائو ، مرتفع ترین شهر سائوپائولو

مرکز شهر کمپوس دو جوردائو

مرکز شهر کمپوس دوجوردائو منطقه ای بسیار شیک و از جاذبه های گردشگری کمپوس دوجوردائو است. در این منطقه ساختمان های بسیاری با معماری سبک سوئیسی وجود دارد که چشمان ناظران را خیره می کند. بازدیدکنندگان از مرکز شهر کمپوس دوجوردائو می توانند به راحتی هتل ها، رستوران ها، نانوایی ها و مراکز خرید را در این منطقه بیابند. یکی از کارهایی که نباید در مرکز شهر فراموش کنید، خرید کردن است. به مراکز خرید بروید تا تجربه خرید شگفت انگیزی را در ساختمان های منحصربه فرد این شهر داشته باشید. در این مکان ها می توانید سوغاتی و لباس بخرید یا در کافه ها وقت گذرانی کنید.

مرکز خرید آسپن

این شهر دارای مراکز خرید فراوانی است که می توانند تجربه کاملی از خرید کردن را برای شما رقم بزنند. بزرگ ترین مرکز خرید این شهر یعنی مرکز خرید آسپن از جاذبه های گردشگری کمپوس دوجوردائو است و تنها پنج بلوک با مرکز شهر فاصله دارد. در این مرکز خرید مجلل، چیزهای مختلفی برای خرید مانند کلاه گاوچران ها، لباس، اکسسوری، جواهرات دست ساز و غیره پیدا خواهید کرد. حتی می توانید فروشگاه های دکوراسیون خانگی در سطح جهانی را با مجموعه ای از آثار هنری و عتیقه جات پیدا کنید.

غذا و نوشیدنی

غذا و نوشیدنی از جاذبه های گردشگری کمپوس دوجوردائو محسوب می شود. ساندویچ مارتادلای کلاسیک، ساندویچ بولونیا با پنیر یا وینیگرت را در کمپوس دوجوردائو امتحان کنید. این غذاها موردعلاقه شما خواهند شد و می توانید آن ها را به راحتی در رستوران ها یا بازارهای خیابانی پیدا کنید. کوزکوز پائولیستا نیز یک غذای سنتی برزیلی است که حتماً باید آن را امتحان کنید. این غذا از پیاز، سس گوجه فرنگی، تخم مرغ آب پز، سبزی ها و بیکن تهیه می شود. برای نوشیدنی، می توانید آکای را امتحان کنید که از میوه های بنفش و ترکیب شده با شربت موز و گوارانا تهیه می شود.

قصر دا بوآویستا کمپوس دو جوردائو

در قصر دا بوآویستا و کاخ دولتی کمپوس دوجوردائو می توانید درباره تاریخ این شهر اطلاعات بیشتری کسب کنید. این جاذبه گردشگری محبوب که بین سال های 1938 تا 1964 ساخته شد، زمانی محل اقامت فرمانداران سن پائولو بود و اکنون به موزه ای تبدیل شده است که آثار هنری هنرمندان بزرگ ملی را به نمایش می گذارد. یکی دیگر از مکان های عالی برای بازدید، مورو دِ الفانته است. این مکان برای کسانی که عاشق تماشای منظره ها خیره کننده شهری هستند، ساخته شده است. این مکان بسیار دیدنی از بالای تپه ها منظره ها شگفت انگیزی را ارائه می دهد. در آنجا می توانید سوار بر تله کابین هم شوید و منظره ها خیره کننده ای را از نظر بگذرانید.

پراکا سائو بندیتو

از دیگر جاذبه های گردشگری کمپوس دوجوردائو می توان به پراکا سائو بندیتو اشاره کرد. این مکان برای عکاسی حرفه ای مطلوب است. ساختمان های زیادی با معماری آلمانی در اطراف آن نیز وجود دارد که می تواند هر بیننده ای را اسیر زیبایی های خود کنند. به علاوه، می توانید از کامیون های مواد غذایی موجود در منطقه هم غذاهایی بگیرید. اگر هم برای گشت وگذاری فوق العاده در طبیعت به پیکو دو ایتاپوا بروید، تصاویر زیادی با پس زمینه عالی از کوه ها و آسمانی صاف دریافت خواهید کرد.

کافه قصر کمپوس دو جوردائو

بعد از یک روز خسته کننده اما دلپذیر و گشت وگذار در طبیعت بکر کمپوس دو جوردائو می توانید برای رفع خستگی و نوشیدن یک فنجان قهوه، همراه با منظره ای عالی به کافه قصر کمپوس دو جوردائو بروید. از قسمت نشیمن این کافه می توانید روستای کمپوس دو جوردائو و دره آن را ببینید. اگر منظره کافی نیست، این کافه قهوه و شکلات داغ را هم به شما پیشنهاد می کند. بازدید از کافه کپنهاگ را نیز از قلم نیاندازید تا یک شکلات سرد یا گرم خوشمزه و مجانی بخورید. از آنجایی که این شهر انواعی از شکلات های مختلف را تولید می کند، می توانید تعدادی از آن ها را در این کافه نیز تهیه کنید.

جمع بندی

جاذبه های گردشگری کمپوس دو جوردائو معجونی است از طبیعتی بکر و بی نظیر، مرکز خریدهای شیک با تنوع محصول گسترده، منطقه ها تاریخی و بازمانده از استعمار پرتغال و کافه ها و رستوران هایی دل انگیز است که خاطره ای خوش را در فکر گردشگران باقی خواهند گذاشت.

منبع: ژیوار

به "کمپوس دو جوردائو ، مرتفع ترین شهر سائوپائولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپوس دو جوردائو ، مرتفع ترین شهر سائوپائولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید