عبادی پور:برای برطرف مصدومیت کمرم به زمان بیشتری احتیاج دارم، کاتیچ: میلاد بازیکن مهمی برای ماست

به گزارش وبلاگ پوشه، ملی پوش ایرانی تیم والیبال اسکرا لهستان گفت: من هنوز به صورت کامل آماده نیستم و برای برطرف مصدومیت کمرم به زمان بیشتری احتیاج دارم.

عبادی پور:برای برطرف مصدومیت کمرم به زمان بیشتری احتیاج دارم، کاتیچ: میلاد بازیکن مهمی برای ماست

به گزارش وبلاگ پوشه، تیم والیبال اسکرا بوهاتوف که میلاد عبادی پور را برای دومین سال متوالی در اختیار دارد در هفته بیستم لیگ برتر لهستان موسوم به پلاس لیگا به پیروزی ارزشمندی مقابل تیم کوپروم رسید.

اسکرا با این نتیجه و با یک بازی کمتر در صندلی ششم جدول نهاده شد و جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب نموده است.

میلان کاتیچ، ملی پوش صربستانی تیم اسکرا در خصوص این بازی گفت: 3 امتیاز بازی مقابل کوپورم برای برای ما اهمیت زیادی داشت و ما آن را کسب کردیم. همچنین از بازگشت میلاد عبادی پور به ترکیب اصلی پس از مصدومیتی که داشت، بسیار خوشحالم. حضور او برای تیم بسیار مهم است. وقتی بازیکنان ما مصدوم نباشند، هر کاری می توانیم در زمین انجام دهیم.

میلاد عبادی پور نیز در خصوص این دیدار گفت: طبیعی است که وقتی تیم دچار مشکل می گردد، دوست دارم به آن یاری کنم ولی عملکرد تیم واقعاً خوب بود. خوشحالم که بعد از چند هفته نه چندان خوب، بالاخره شکل اصلی خود را پیدا کردیم و امیدوارم در هفته های بعد هم به پیروزی های دیگری برسیم.

دریافت کننده 25 ساله تیم ملی ایران گفت: ما از بازی بعدی فقط باید به پیروزی فکر کنیم و برنده شویم چون اگر ذره ای کوتاهی کنیم به پلی آف نمی رسیم. هر امتیاز برای ما بسیار خواهد بود. البته من هنوز به صورت کامل آماده نیستم و برای برطرف مصدومیت کمرم به زمان بیشتری احتیاج دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عبادی پور:برای برطرف مصدومیت کمرم به زمان بیشتری احتیاج دارم، کاتیچ: میلاد بازیکن مهمی برای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور:برای برطرف مصدومیت کمرم به زمان بیشتری احتیاج دارم، کاتیچ: میلاد بازیکن مهمی برای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید