طراحی سیستم مدیریت زنبورستان و کندوی هوشمند بیدار با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش وبلاگ پوشه، یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی پیروز به طراحی سیستم مدیریت زنبورستان و کندوی هوشمند بیدار در کشور شد.

طراحی سیستم مدیریت زنبورستان و کندوی هوشمند بیدار با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش وبلاگ پوشه، وحید امجدی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما که از سال 97 فعالیت خود را شروع نموده، تمرکز خود را بر هوشمندسازی مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء گذاشته است.

وی به محصول دانش بنیان این شرکت با عنوان سیستم مدیریت زنبورستان و کندوی هوشمند بیدار اشاره نمود و اضافه کرد: این محصول که به صورت نرم افزاری و سخت افزاری طراحی و فراوری شده است، در حوزه فناوری اینترنت اشیاء تعریف می گردد و محل کاربرد آن در بخش کشاورزی و مجموعه زنبورداری است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این محصول برای حفاظت از جمعیت کندوهای زنبور عسل در برابر تلفات بیماری ها، تلفات آفت های مختلف و سرمای زمستان فراوری شده است، توضیح داد: کارکرد اصلی این محصول جمع آوری اطلاعات، کنترل دما و رطوبت داخل کندو است و بر روی همه کندوهای رایج و استانداردی که وجود دارد قابل نصب بوده و از اپلیکیشن اندروید نیز برخوردار است.

امجدی به وجود اتوماسیون تغذیه در داخل کندوهای زنبور اشاره نمود و گفت: این اتوماسیون در داخل کندو به طور اتوماتیک کار سرمایش و گرمایش را انجام می دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زنبورها همیشه با آفت روبرو هستند، گفت: ما در محصول خود از سیستم گرمایش بیوترمال بدون استفاده از داروهای شیمیایی جهت مبارزه با آفت ها استفاده می کنیم چرا که استفاده از داروهای شیمیایی، زنبوردار را از سیستم فراوری، حذف خواهد نمود.

امجدی به تسهیلات دریافتی این شرکت از صندوق نوآوری برای طراحی سیستم مدیریت زنبورستان و کندوی هوشمند بیدار اشاره نمود و اضافه کرد: در مرحله اول فراوری این محصول، تسهیلات نمونه سازی را از صندوق نوآوری دریافت نموده ایم که به فراوری و تکمیل زیرساخت های شرکت ما یاری کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خاتمه یادآور شد: زنبورداران با استفاده از تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری می توانند تا 70 درصد مبلغ خرید مدیریت زنبورستان و کندوی هوشمند بیدار را از این صندوق دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طراحی سیستم مدیریت زنبورستان و کندوی هوشمند بیدار با حمایت صندوق نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سیستم مدیریت زنبورستان و کندوی هوشمند بیدار با حمایت صندوق نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید