شیائومی می خواهد برای گوشی های خود 4 نسخه اندروید منتشر کند

به گزارش وبلاگ پوشه، شیائومی در زمینه ساخت گوشی های خوش قیمت و مجذوب نماینده، یکی از برترین ها در زیست بوم اندروید محسوب می گردد و حتی پرچم داران این شرکت هم نسبت به رقبا حرف زیادی برای گفتن دارند. اما در این میان، یکی از مهم ترین مزایای گوشی های سامسونگ-از جمله های میان رده های این شرکت-این است که 4 نسخه اندروید را دریافت می نمایند و همین رویکرد، مجذوب نمایندهیت آن ها را نسبت به رقبا دوچندان نموده است. حالا خوشبختانه شیائومی برای اینکه از این رقابت عقب نیفتد، می خواهد چنین رویکردی را عملی کند.

شیائومی می خواهد برای گوشی های خود 4 نسخه اندروید منتشر کند

بر اساس اعلام این شرکت، این اقدام با گوشی ردمی K60 اولترا شروع خواهد شد و برای این گوشی 4 نسخه اندروید منتشر می گردد و به مدت 5 سال از آپدیت های امنیتی بهره مند خواهد شد. البته در این بیانیه شیائومی، به تعداد نسخه های MIUI که قرار است برای این گوشی منتشر گردد، هیچ اشاره ای نشده است. همانطور که احتمالا می دانید، بعضی از این نسخه های MIUI از بهبودهای جذابی بهره می برند و حتی نسبت به آپدیت تازه خود سیستم عامل اندروید هم جذابیت بیشتری ارائه می نمایند. بنابراین ممکن است گوشی موردنظر بدون تغییر در نسخه MIUI، فقط نسخه تازه اندروید را دریافت کند.

ردمی K60 اولترا که مدتی قبل در چین معرفی گردید، مختص بازار چین است. بر اساس گزارش های منتشر شده، شیائومی میخواهد این گوشی را تحت عنوان شیائومی 13T پرو راهی بازارهای جهانی کند. البته هنوز شیائومی رسما اعلام نکرده که سیاست انتشار 4 نسخه اندروید به سایر گوشی های این شرکت و نسخه جهانی ردمی K60 اولترا هم راه پیدا می نماید یا نه. اما با توجه به شرایط گوشی های سامسونگ و افزایش محبوبیت آن ها، شیائومی چاره ای جز انجام این کار ندارد. باید خاطرنشان کنیم گوگل که توسعه دهنده اندروید است، برای گوشی های پیکسل فقط 3 نسخه تازه اندروید را منتشر می نماید.

البته در کنار اهمیت تعداد نسخه های اندروید که به گوشی راه پیدا می نماید، باید به اهمیت سرعت انتشار این آپدیت ها هم اشاره کنیم. روی هم رفته شیائومی در زمینه سرعت انتشار آپدیت برای گوشی های خود سابقه درخشانی ندارد و امیدواریم در آینده نزدیک در این زمینه هم به طور قابل توجهی بهبود پیدا کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی می خواهد برای گوشی های خود 4 نسخه اندروید منتشر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می خواهد برای گوشی های خود 4 نسخه اندروید منتشر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید