سارا قمی : با وجود هوادارانمان نمی توانند ملوان را منحل کنند

به گزارش وبلاگ پوشه، بازیکن تیم ملوان بندرانزلی می گوید زنان زیادی طرفدار تیم ملوان هستند و به خاطر آنها امکان انحلال دوباره ملوان وجود ندارد.

سارا قمی : با وجود هوادارانمان نمی توانند ملوان را منحل کنند

به گزارش وبلاگ پوشه، تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان نیم فصل اول لیگ را خیلی خوب آغاز کرد تا آنجا که مریم ایراندوست معتقد بود در این فصل یکی از جام ها را به خانه می برند اما در ادامه با عدم پایبندی باشگاه به تعهدات اقتصادی خود، این تیم با مشکل روبرو شد و حتی پنج بازیکن خود را از دست داد. ملوان اکنون با 30 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی واقع شده است. سارا قمی، بازیکن این تیم در گفت وگو با وبلاگ پوشه در مورد وضعیت ملوان در هفته های خاتمهی گفت: شرایطمان در نیم فصل دوم واقعاً افتضاح بود چون باشگاه ملوان به تعهدات اقتصادی خود عمل نکرد و به همین دلیل پنج بازیکن ثابتمان را از دست دادیم و نتایج خوبی نگرفتیم. خوشبختانه در چند بازی اخیر بین بازیکنان تیم هماهنگی به وجود آمد و نتایج بهتری کسب کردیم.

او در ادامه افزود: شرایط ملوان بحرانی است چون حامی اقتصادی نداریم و شورای شهر در برخی از بازی ها حمایتمان می کند تا مسابقه را انجام دهیم اما در کل شرایطمان خوب نیست.

ایراندوست به بازیکنان انگیزه بیشتری می دهد

قمی در مورد بازی کردن مریم ایراندوست (سرمربی ملوان) در چند بازی اخیر این تیم گفت: در چند بازی آغازین نیم فصل دوم، بازیکنانمان به حد نصاب نرسیدند و به اجبار خانم ایراندوست به زمین برگشت و بازی کرد. وقتی او در زمین حضور دارند به بازیکنان نزدیک تر است و تیم بهتر مدیریت می شود. علاوه بر این چون به بازیکنان نزدیک تر است، صدایش راحت تر به گوش می رسد و به تیم انگیزه و انرژی بیشتری می دهد.

بازیکن تیم ملوان در مورد هواداران پرشمار این تیم در لیگ بیان نمود: تنها تیم بانوان در ایران هستیم که تا این حد هوادار داریم. با شرایط بدی که تیم دارد، همین هواداران دل خوشی ما هستند که تشویق و حمایتمان می کنند. مطمئناً هرچه بیشتر بگذرد تعداد هواداران بیشتر می شود و فکر نمی کنم به این زودی کسی در ایران بتواند رکوردمان را بزند.

او در مورد اینکه هواداران ملوان در هفته شانزدهم لیگ برای تشویق ایراندوست، برای اولین بار از طرح موزائیکی استفاده کردند، گفت: ما اصلاً در جریان این قضیه نبودیم. پسر خانم ایراندوست با هواداران هماهنگ کرده بود که این طرح را بزنند. همه با این حرکت شاد شدیم.

ملوان دیگر منحل نمی شود

قمی در مورد احتمال انحلال دوباره ملوان در خاتمه فصل بیان نمود: وقتی دو سال پیش ملوان را منحل کردند، هوادارانمان نمی توانستند حرفی بزنند ولی مطمئن باشید دیگر آن اتفاق نمی افتد. ما الان پنج هزار هوادار داریم و اگر بخواهند، اعتراض کنند، توانایی انحلال تیم را ندارند. تیم ما در این شرایط بد اقتصادی دل زنان را شاد می کند، آنها از شهرهای مختلف استان برای تماشای بازی به ورزشگاه می آیند، بنابراین منحل کردن تیم در این شرایط خیلی سخت است.

او در مورد احتمال برگشت ملوان به جمع چهار تیم برتر جدول رده بندی گفت: الان نمی توانیم در این مورد صحبت کنیم چون شرایطمان خیلی بد است و بازیکن نداریم. تیم های بالای جدول پرمهره هستند و هزینه می کنند. ما بازی به بازی پیش می رویم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم ولی نمی دانیم در خاتمه کجای جدول قرار می گیریم.

قمی خانم گل می شود؟

قمی در مورد رقابت با زهرا قنبری (بازیکن تیم شهرداری بم) برای کسب خانم گلی در لیگ گفت: چند هفته قبل چون تعداد گل هایمان به هم نزدیک بود به رقابت با خانم قنبری فکر می کردم اما الان شرایطمان خیلی سخت است. هشت بازیکن تیم ملی کنار خانم قنبری بازی می کنند و این بر کارش تأثیرگذار است اما شرایط ما مشخص نیست. با این حال همه بازیکنان ملوان زحمت می کشند و به من پاس می دهند تا گل بزنم و این برایم خیلی باارزش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سارا قمی : با وجود هوادارانمان نمی توانند ملوان را منحل کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا قمی : با وجود هوادارانمان نمی توانند ملوان را منحل کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید