خرمگاه: می خواهیم در سخت ترین بازی لیگ به طرفداران نفت هدیه بدهیم

به گزارش وبلاگ پوشه، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اولین بازی لیگ، سخت ترین ملاقات لیگ است و امیدواریم بتوانیم به طرفداران صنعت نفت هدیه بدهیم.

خرمگاه: می خواهیم در سخت ترین بازی لیگ به طرفداران نفت هدیه بدهیم

به گزارش وبلاگ پوشه، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، گفت: امیدوارم فردا میزبان خوبی برای ذوب آهن باشیم. آرزوی بازی خوبی برای صنعت نفت می کنیم تا در نهایت نتیجه بگیریم. علیرضا منصوریان در یک هفته گذشته بیمار بود، تمرینات را به صورت آنلاین زیرنظر داشت.

وی اضافه نمود: می دانیم فردا بازی بسیار سختی داریم، تیمی که کادر فنی و مربی بسیار خوبی دارد. امیدوارم بازی طوری گردد که مردم از نتیجه راضی باشند و لذت ببرند. تنها نکته ای که اذیت مان کرد، دیر آغاز شدن تمرینات بود، اما خدا را شکر می کنیم بازیکنان خوبی داریم و همه می خواهند در خدمت تیم باشند. آنها همت و کوشش بیشتری می نمایند، به همین علت فردا آمادگی خوبی برای بازی داریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام نمود: امیدواریم در اولین بازی لیگ هدیه ای خوبی به طرفداران بدهیم. به بازیکنان گفتیم سخت ترین بازی لیگ اولین بازی است. به امید خدا بازیکنان با همان انگیزه کوشش خواهند کرد تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

منصوریان خطاب به عزیزی خادم: داستان لابی گری ها را برای همواره از بین ببرید

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خرمگاه: می خواهیم در سخت ترین بازی لیگ به طرفداران نفت هدیه بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرمگاه: می خواهیم در سخت ترین بازی لیگ به طرفداران نفت هدیه بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید