جانشین علیرضا منصوریان کیست؟

به گزارش وبلاگ پوشه، مربی آبادانی فعال در خارج از کشور به عنوان سرمربی نو صنعت نفت جانشین منصوریان شد.

جانشین علیرضا منصوریان کیست؟

در جلسه امروز اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، رضا پرکاس به عنوان سرمربی تازه این تیم و جانشین علیرضا منصوریان انتخاب شد.

این مربی 54 ساله آبادانی که در آلمان اقامت دارد، کار مربیگری خود را در تیم محلی بودریخ شروع کرد و در ادامه روی نیمکت تیم های اشترامپ و آدلر نایست نشست.

وی پس از حضور در تیم های آلمانی به فوتبال امارات رفت و سرمربیگری تیم الامارات را برعهده گرفت و پس از مدتی حضور در این تیم در فصل 10-2009 به عنوان سرمربی تیم حتا امارات انتخاب شد.

پرکاس در ادامه به آلمان بازگشت و پس از حدود دو فصل سرمربیگری در تیم کرفلد برای اولین بار در سال 91 به ایران آمد، اما نتوانست مانع سقوط صنعت نفت به لیگ دسته اول گردد.

پس از سقوط نفت آبادان او مدتی به عنوان یکی از مدیران تیم زیر 17 سال امارات فعالیت کرد و سپس کار خود بین سال های 2013 تا 2016 به عنوان مدیر فنی در تیم های نادی الامارات و فجیره ادامه داد.

در سال 2017 این مربی آبادانی برای سرمربیگری العروبه عمان انتخاب شد و پس از حدود یک سال و نیم فعالیت در این تیم به آبادان بازگشت و دستیار پائولو سرجیو پرتغالی شد.

در فصل 97-98 صنعت نفت با راهنمایی سرجیو و یاری مربیگری پرکاس توانست در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد، اما پس از جدایی مربی پرتغالی، دستیار ایرانی اش نیز از آبادانی ها خداحافظی کرد.

پرکاس پس از این اتفاق در دو مقطع یعنی از دسامبر 2019 تا دسامبر 2020 و سپس از مارس تا دسامبر 2021 به عنوان سرمربی در تیم یونیون برادرس بنگلادش کار کرد.

البته کسب نتایج ضعیف در هر دو مقطع سبب جدایی او از این تیم جنوب شرق آسیا شد.

آخرین تیمی که پرکاس در آن سرمربیگری نموده استراوشان تاجیکستان است. البته قرار گرفتن در میانه های جدول لیگ این کشور سبب شد مربی ایرانی از این تیم هم جدا گردد.

منبع: فرارو

به "جانشین علیرضا منصوریان کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین علیرضا منصوریان کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید