حامد پاکدل بالاخره به پرسپولیس می رود؟ خبرنگاران

به گزارش وبلاگ پوشه، حامد پاکدل که این فصل عملکرد خوبی را از خود در رقابت های لیگ برتر نشان داده است، مورد توجه سرخابی های پایتخت قرار گرفته است.

حامد پاکدل بالاخره به پرسپولیس می رود؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پوشه، بازار جابجایی زمستانی فوتبال ایران آغاز شده است و تیم های لیگ رجحان به دنبال تقویت خود هستند. از آنجایی که جذب بازیکن خارجی در این فصل فوتبالی ممنوع شده است، تیم ها ناچار به جذب بازیکنان داخلی هستند که بیشتر آنها با تیم های خود قرارداد دارند و همین مسئله باعث شده است فرایند جذب ستاره های لیگ سخت باشد و تیم های مبدأ به راحتی قصد از دست دادن ستاره های خود را نداشته باشند.

یکی از این بازیکنان که مورد توجه تیم های لیگ برتر قرار گرفته است، حامد پاکدل مهاجم 29 ساله و اهل دورود خرم آباد است. او که سابقه بازی در ماشین سازی، صنعت نفت و پارس جنوبی را در کارنامه دارد، در لیگ های هجدهم و نوزدهم به آنچه که استحقاقش را داشت نرسید و در نیم فصل دوم فصل قبل راهی دسته اول و تیم آلومینیوم شد و گل های 3 امتیازی او یکی از عوامل مهم صعود اراکی ها به لیگ برتر بود. حالا این ستاره لیگ برتر مورد توجه یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار گرفته است و باید دید مدیران اراکی اجازه حضور این بازیکن در تیم پرسپولیس را می دهند یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حامد پاکدل بالاخره به پرسپولیس می رود؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد پاکدل بالاخره به پرسپولیس می رود؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید