جانشین پوگبا از ایتالیا می آید

به گزارش وبلاگ پوشه، به گزارش رسانه های انگلیسی، منچستریونایتد در صورت جدایی پل پوگبا، به سراغ هافبک لاتزیو خواهد رفت تا این پدیده جوان جانشین او گردد.

جانشین پوگبا از ایتالیا می آید

جانشین پوگبا از ایتالیا می آید

به گزارش رسانه های انگلیسی، منچستریونایتد در صورت جدایی پل پوگبا، به سراغ هافبک لاتزیو خواهد رفت تا این پدیده جوان جانشین او گردد.

یوونتوس نیز از مدت ها قبل مشتری جدی هافبک مستعد لاتزیو بوده است حالا خبرگزاری ایتالیایی کالچو مرکاتو در جدید ترین گزارش خود بیان کرد که سرگئی میلینکوویچ-ساویچ با 100 میلیون یورو (90 میلیون پوند) در دسترس منچستر خواهد بود و لاتزیو برای فروش ستاره جوان خود به مبلغی کمتر از این راضی نخواهد شد.

این درحالی است که این بازیکن تا سال 2023 با عقاب های شهر رم قرارداد دارد و گفته می گردد قیمت او کمی نسبت به گذشته و سال های قبل کاهش یافته است.

منچستر تمایلی به فروش پل پوگبا ندارد، اما بنظر می رسد که این هافبک ناراضی فرانسوی بیش از پیش به درب های خروج باشگاه نزدیک شده و انتقال او به رئال مادرید قریب الوقوع خواهد بود.

اوله گونار سولشر، سرمربی منچستر یونایتد بر این باور است که درصورت خروج پوگبا هافبک 24 ساله لاتزیو توانایی جایگزینی او را دارد و به خوبی از پس بازی کردن در لیگ جزیره برخواهد آمد.

منبع: ایران ورزشی

به "جانشین پوگبا از ایتالیا می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین پوگبا از ایتالیا می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید