تعطیلی یک واحد صنفی متخلف در بیضا

به گزارش وبلاگ پوشه، مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بیضا، از اجرای تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و تعطیلی یک واحد صنفی متخلف در این شهرستان اطلاع داد.

تعطیلی یک واحد صنفی متخلف در بیضا

محمدجواد جوکار مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بیضا با اشاره به ادامه داشتن بحران کووید19 و تشدید نظارت ها گفت: بازرسان بهداشت محیط، در قالب گشت های مشترک با حضور کارشناسان و بازرسان ادارات مربوطه، از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان بازدید می نمایند.

او ادامه داد: در آخرین بازدید های صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی تعطیل شده است.

جوکار، بر لزوم استفاده از وسایل حفاظت فردی از سوی اصناف در تمام مراحل انجام فعالیت، لزوم رعایت فاصله گذاری فیزیکی، لزوم تامین تهویه مناسب و مطلوب و رعایت اصول بهداشتی در پیشگیری از بیماری کووید19 تاکید و اضافه نمود: در این نظارت ها، ضمن آنالیز رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در زمینه بهداشت فردی، بهداشت محل کار و بعلاوه واکسیناسیون متصدیان واحد های صنفی، پایش می شوند.

وبلاگ پوشه فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعطیلی یک واحد صنفی متخلف در بیضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی یک واحد صنفی متخلف در بیضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید