تردید در میزان آسیب دیدگی عباسعلی، کاپیتان به ایران بازمی شود

به گزارش وبلاگ پوشه، عصر یکشنبه 11 اسفندماه در مبارزه سرانجامی وزن 68- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در ثانیه های سرانجامی مبارزه با سیلیو فراکوتی از ایتالیا دچار آسیب دیدگی شد و پس از سرانجام مبارزه راهی بیمارستان شد. اقدامات اولیه بر روی قسمت آسیب دیده پای چپ از سوی پزشکان اتریشی صورت گرفت و آنها معتقد بودند که مشکل خاصی نیست.

تردید در میزان آسیب دیدگی عباسعلی، کاپیتان به ایران بازمی شود

اما متورم شدن قسمت آسیب دیده باعث نگرانی کادر فنی و تردید در مورد میزان و شدید آسیب وی شده است. بعد از انجام اقدامات لازم و بازگشت به هتل، عباسعلی در تماس با پزشک خود در تهران شرایط را شرح داد. قرار شد طی یکی دو روز آینده برای کاهش تورم و امکان حرکت در هتل باقی مانده و سپس به تهران بازگردد.

از سوی دیگر سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون که از لحظه آسیب دیدگی دائم با کادر فنی در ارتباط بود، در کوشش است تا شرایط بازگشت وی به تهران را در بهترین شرایط فراهم کند. با توجه به مشکل شیوع بیماری و کاهش شدید پروازهای خارجی به تهران، در این مورد مشکلاتی وجود دارد، با این وجود عباسعلی در نهایت تا سرانجام هفته جاری به تهران بازخواهد گشت.

حمیده عباسعلی پیروز شد با کسب سومین مدال طلای خود در سال 2020 سهمیه حضور در بازی های المپیک را کسب کند و امیدوارم در فاصله بیش از 4 ماه تا شروع این رقابتها، وی بتواند به روی تاتامی مسابقات بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تردید در میزان آسیب دیدگی عباسعلی، کاپیتان به ایران بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید در میزان آسیب دیدگی عباسعلی، کاپیتان به ایران بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید