لوکس ترین رستوران های تهران ، بهشت را در بهترین رستوران ها ببینید

به گزارش وبلاگ پوشه، غذا علاوه بر اینکه جز اولین نیازهای بشری بوده، جز محبوب ترین ها نیز هست. همه ما وقتی تصمیم به مسافرت می گیریم، به غیر از هتل به رستوران و غذا خوری های مقصد نیز فکر می کنیم و دلمان می خواهد با خوراکی های محلی و غیر محلی خوشمزه خاطره ای خوب از شهر مورد نظر در ذهن ما بماند. غذاهای به یادماندنی و خوش طعم تنها در شیک ترین و بهترین رستوران ها سرو نمی شوند، اما می دانیم که اگر رستورانی نزد مردم به عنوان بهترین شناخته شده، معمولا نشان از کیفیت خوب آن دارد. اگرچه در اغلب مواقع، قیمت ها در چنین رستوران هایی بالا بوده، اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. ایام تعطیلات یکی از بهترین زمان ها برای رستوران گردی در میان رستوران های شیک تهران یا به عبارتی رستوران های لوکس تهران به همراه خانواده و دوستان است. اگر به دنبال لوکس ترین رستوران های تهران هستید، با خبرنگاران همراه باشید.

لوکس ترین رستوران های تهران ، بهشت را در بهترین رستوران ها ببینید

رستوران تماشا

به طبقه ششم مجتمع تجاری میلاد نور که وارد شوید، انگار پا به دنیایی دیگر گذاشته اید. شاید اصلا هدف هم همین بوده، چون حتی ورودی این طبقه هم از طبقات دیگر جدا شده است، دکوراسیون متفاوتی دارد و بالاخره در نهایت، رستوران تماشا حکم سورپرایز نهایی را برایتان خواهد داشت. این رستوران که یکی از لوکس ترین رستوران های تهران بوده، با ارائه انواع غذاهای آسیایی، اروپایی، ایتالیایی و دریایی مشتریان زیادی را به خود جلب می کند.

رستوران دیوان

شاید وقتی صحبت از رستوران های لوکس تهران می شود، رستورانی با انواع غذاهای فرنگی را در محیط و دکوراسیونی مدرن تصور کنیم، اما رستوران دیوان ثابت کرده که می شود انواع غذاهای سنتی و ایرانی را در دکوراسیونی زیبا به مشتریان ارائه داد و در فهرست بهترین رستوران ها قرار گرفت.

رستوران آنتروکوت

نمی توان از رستوران های شیک تهران صحبت کرد، اما سخنی از فرانسه و رستوران فرانسوی به میان نیاورد. رستوران های فرانسوی همیشه جز لوکس ترین رستوران های تهران بوده و مشتریان ثابت و همیشگی خود را دارند. رستوران آنتروکوت هم از این قاعده مستثنی نیست و توانسته تا با ارائه غذاهای فرانسوی به خصوص غذاهای دریایی در محیطی فرانسوی، حس واقعی غذا خوردن در اروپا را به مشتریان خود منتقل کند.

رستوران لوشاتو

رستوران لوشاتو توانسته به معنای واقعی، مظهر معنای اسمش باشد و بهشتی از خوراکی های خوشمزه و لذیذ را برای مشتریان فراهم کند. این رستوران، جز بهترین های تهران بوده و گزینه های شگفت انگیزی را در اختیارتان قرار می دهد که در ایران کم نظیر هستند، از جمله طبخ مرغابی بریان با سس پرتقال بر روی میز شما توسط سرآشپز جوان اما باتجربه رستوران. اگر قصد برگزاری یک جشن باشکوه خانوادگی یا محبت آمیز را دارید، چه گزینه ای بهتر از رستوران لوشاتو که یکی از رستوران های لوکس تهران به شمار می آید؟

رستوران گردان برج میلاد

تجربه غذا خوردن در ارتفاع 276 متری سطح زمین در حالیکه هر دو ساعت یکبار، 360 درجه می چرخید! یکی از بهترین و لذت بخش ترین اماکن تهران و حتی ایران، رستوران گردان برج میلاد بوده که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را همراه با سالاد بار عالی به مشتریان ارائه می دهد. از زیبایی های بصری این رستوران می توان به نقش برجسته های شاهنامه بر روی دیوار اشاره کرد.

رستوران عالی قاپو

اگر می خواهید حال و هوای تهران قدیم در شما زنده شود و همراه با غذایتان از موسیقی سنتی زنده نیز لذت ببرید، رستوران عالی قاپو انتخاب خوبی هست. این رستوران یکی از رستوران های شیک تهران بوده که علاوه بر روال معمول میز و صندلی، تخت هایی نیز به سبک قهوه خانه های قدیمی دارد که مشتریان برروی آن ها لم داده و پس از غذا از چای خود لذت می برند.

رستوران مانسون

غذاهای آسیایی با وجود طعم های عجیب یا ناشناخته و چوب هایی که به جای قاشق به کار می روند و غذا خوردن را سخت تر می کنند، در سال های اخیر طرفداران زیادی را در دنیا پیدا کرده اند، به همین دلیل به هرکدام از شهرهای توریستی دنیا که سر بزنید، یکی از آن ها را خواهید یافت. شهر تهران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رستوران مانسون، یکی از بهترین رستوران ها در زمینه غذاهای آسیای شرقی به حساب می آید. پیشنهاد می کنم حداقل یک بار آن را امتحان کنید.

رستوران لئون

همانطور که می شود از روی اسم این رستوران حدس زد، لئون، رستورانی ایتالیایی بوده که به داشتن فضایی رومانتیک در هر چهار شعبه خود معروف است. این رستوران که در فهرست بهترین ها قرار می گیرد، قدمتی 27 ساله داشته و توانسته در تمام این سال ها با داشتن منویی ایتالیایی جز پر طرفدارترین رستوران های تهران باشد.

رستوران اسفندیار

اگر شما هم جز افرادی هستید که همیشه، خصوصا در ایام تعطیلات یا زمانی که میهمان دارید به دنبال شیک ترین ها و بهترین ها هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران اسفندیار هست. این رستوران با دو طبقه ای که دارد، هم سلیقه دوست داران سبک کلاسیک را برآورده می کند و هم مطابق علاقه دوستداران فضا و موسیقی سنتی ایران است.

رستوران البرز

کمتر کسی پیدا می شود که نام رستوران البرز را به عنوان شیک ترین و بهترین چلوکبابی تهران نشنیده باشد. کباب های لذیذ 50 سانتی این رستوران، بسیار برای میهمانی های شما مناسب بوده و می توانید اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار داده و خاطره ای به یاد ماندنی برایشان بسازید.

منبع: همگردی

به "لوکس ترین رستوران های تهران ، بهشت را در بهترین رستوران ها ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین رستوران های تهران ، بهشت را در بهترین رستوران ها ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید