برای رانندگان تاکسی های اینترنتی درآمد مهم نیست

به گزارش وبلاگ پوشه، سرپرست سازمان مدیریت بر حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: برای رانندگان تاکسی های اینترنتی درآمد مهم نیست.

برای رانندگان تاکسی های اینترنتی درآمد مهم نیست حمیدرضا شافعی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ پوشه، در پاسخ به این سوال که چرا نرخ تاکسی های اینترنتی نسبت به سایر آژانس ها کمتر است و آیا می توان تصور کرد که سایر آژانس ها کرایه بیشتری را از مردم اخذ می نمایند؟ اظهار کرد: مشکل اصلی در حوزه تاکسی های اینترنتی، هزینه بسیار کمی است که از مسافران دریافت می نمایند.

وی اضافه نمود: مشکل اصلی که در حوزه تاکسی های اینترنتی وجود دارد هزینه بسیار کمی است که از مسافران دریافت می گردد و مبلغی که رانندگان تاکسی های اینترنتی دریافت می نمایند شاید از نصف هم کمتر باشد.

شافعی با اشاره به اینکه موضوع اصلی این است که برای این رانندگان درآمد اهمیتی ندارد و معمولا رانندگی در تاکسی شغل دوم این افراد است، ادامه داد: شرکت های اینترنتی که از آنان حمایت می نماید، یارانه ای به رانندگان پرداخت می نماید اما منبع تامین هزینه تعیین نشده است.

وی اظهار کرد: سرپرست سازمان مدیریت بر حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد بیان نمود: فعالیت و نرخ گذاری برای تاکسی ها به عهده شورای شهر است و طبق مصوبات قانونی هزینه را دریافت می نمایند اما در حال حاضر فعالیت تاکسی های اینترنتی بعضی از قوانین اصلی را نقض نموده است.

به گفته این مقام مسئول پروانه کسب و کار تاکسی های اینترنتی از تهران است اما در حال حاضر یک شرکت تاکسی اینترنتی در بجنورد به صورت قانونی و با مجوز شهرداری بجنورد فعالیت خود را شروع نموده و یک شرکت دیگر نیز در حال اجرا کارهای مجوز است و سه شرکت نیز به صورت غیرقانونی فعالیت می نمایند.

وی تاکید نمود: برای فعالیت قانونی در بجنورد باید در کنار پروانه کسب و کار که از تهران دریافت می نمایند، مجوز فعالیت خود را از شهرداری بجنورد نیز دریافت نمایند در غیر این صورت شهروندان نباید از این تاکسی های استفاده نمایند که در صورت بروز مشکل هیچ کسی توان جوابگویی ندارد.

سرپرست سازمان مدیریت بر حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد اظهار داشت: در بروز هرگونه مسئله ای برای استفاده از تاکسی های اینترنتی در بجنورد که مجوز قانونی ندارند، هیچ کس جوابگو نخواهد بود.

وی اظهار کرد: نمی توان شهروندان را از امکانات به روز رسانی شده محروم کرد از همین جهت شرایط فعالیت هر دو تاکسی اینترنتی و تلفنی برای شهروندان مهیا شده است.

شافعی عنوان نمود: افرادی که در شرکت های تاکسی تلفنی فعالیت می نمایند باید متاهل باشند و شغل اول آنها باشد اما در تاکسی های اینترنتی اینگونه محدودیت ها وجود ندارد و افراد می توانند در این تاکسی های فعالیت نمایند اما آنهایی که مجوز تاکسی های اینترنتی از شهرداری بجنورد را دارند به طور کامل اطلاعاتشان ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برای رانندگان تاکسی های اینترنتی درآمد مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای رانندگان تاکسی های اینترنتی درآمد مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید