اقدام انساندوستانه پلیس در ایستگاه مترو

به گزارش وبلاگ پوشه، پلیس چینی که شاهد سقوط زن سالخورده از پله برقی بود، با واکنشی استثنایی توانست از یک حادثه جلوگیری کند.

اقدام انساندوستانه پلیس در ایستگاه مترو

به گزارش خبرنگار، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، عمل انساندوستانه یک مامور پلیس چین را به تصویر می کشد. این مامور که شاهد سقوط یک زن سالخورده از پله برقی بود با واکنشی سریع مانع آسیب این زن شد. این حادثه در یک ایستگاه مترو در شهر ووهان واقع در استان هبئی چین رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می گردد در حالی که این زن سوار بر پله برقی شده ناگهان تعادل خود را از دست می دهد و در معرض سقوط قرار می گیرد. در حالی که مسافران دیگر با دیدن این صحنه قصد یاری به این زن را داشتند اما متوجه شدند برای یاری به او دیر شده است. (به دلیل حرکت معکوس پله برقی به سمت بالا).

در ادامه این مامور که شاهد این صحنه بود بلافاصله خود را به این زن رساند و پیش از سقوط او از پله برقی توانست جان او را نجات دهد. ویدئوی منتشر شده نشان می دهد این مامور با واکنشی سریع و پرش از روی گیت بلیط خود را به زن سالخورده می رساند.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین واکنش کاربران را نیز به همراه داشت و بسیاری از آنها اقدام انساندوستانه این مامور پلیس را مورد ستایش قرار دادند.

لازم به ذکر است؛ این نخستین بار نیست که اقدامات انساندوستانه اینچنینی در شبکه های اجتماعی خبرساز می گردد. چندی پیش نیز اقدام انساندوستانه چند مامور پلیس در ایران و همچنین یک راننده چینی نیز در چین خبرساز شده بود. ماموران پلیس پس از تصادف یک خودرو در یکی از اتوبان های پایتخت ایران برای جلوگیری از ترافیک اقدام به یاری کردن به راننده و هل دادن خودرو به حاشیه اتوبان نموده بودند. همچنین راننده چینی پس از آنکه مشاهده کرد مامور پلیس در زیر باران شدید ایستاده است چتر خود را برای او پرتاب کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اقدام انساندوستانه پلیس در ایستگاه مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام انساندوستانه پلیس در ایستگاه مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید