افزایش 20درصدی ماندگاری گردشگران خارجی در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ پوشه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از افزایش 20درصدی ماندگاری گردشگران خارجی در این استان در سال 98 نسبت به سال 97 اطلاع داد.

افزایش 20درصدی ماندگاری گردشگران خارجی در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، امید قادری امروز یکشنبه گفت: به رغم وجود مسائلی همچون سیل در اوایل سال و کرونا در اواخر سال 98 که به صنعت گردشگری استان خسارت زیادی وارد کرد، بازدید گردشگران خارجی از محوطه های تاریخی استان در سال گذشته بیش از 20درصد رشد داشته است.

او با اشاره به بازدید 636هزار و 30 نفر از گردشگران داخلی و خارجی از آثار تاریخی کرمانشاه در سال 98، اضافه کرد: آمارها نشان می دهد بازدیدها باوجود مسائل فراوان یادشده که در دوران پیک گردشگری هم اجرا شده، رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه همچنین به اولویت قرار دادن این اداره کل برای دیده شدن بعضی از آثار و ابنیه تاریخی مهجور به صورت هدفمند و با برنامه ریزی های هوشمندانه در سطح استان اطلاع داد و توضیح داد: متأسفانه در سال های گذشته بعضی از سایت ها، محوطه ها و ابنیه تاریخی همچون معبد آناهیتا و تکیه بیگلربیگی مورد غفلت قرارگرفته بودند.

او با اشاره به افزایش 89 درصدی بازدید گردشگران از معبد آناهیتا در سال 98، بیان داشت: بازدید از تکیه بیگلربیگی نیز در سال گذشته نسبت به سال 97، 112درصد رشد داشته است.

قادری گفت: این اداره کل در ابتدای سال 98 باهدف گذاری افزایش ماندگاری گردشگران خارجی در استان و دیده شدن آثار مهجور و مقاصد جدید گردشگری، به هر دو هدف خود دست یافت.

منبع: میراث آریا

به "افزایش 20درصدی ماندگاری گردشگران خارجی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20درصدی ماندگاری گردشگران خارجی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید