اضافه شدن اسناد لانه جاسوسی به کتاب های درسی!

به گزارش وبلاگ پوشه، علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در مورد ایجاد تغییرات محتوایی در کتاب های درسی گفت: کتاب کار و فناوری در پایه ششم از کتاب هایی است که سال جاری تغییر خواهد نمود و در حال باز طراحی آن هستیم. کتاب دیگری که کاندید تغییر کردن بوده، اما هنوز تغییراتی در آن نهایی نشده است کتاب های علوم تجربی در بعضی از پایه های ابتدایی است. کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم، کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم، کتاب فارسی پایه چهارم، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم، کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم و کتاب علوم تجربی پایه پنجم از کتاب هایی است که از چشم انداز های مختلف در حال آنالیز هستند.

اضافه شدن اسناد لانه جاسوسی به کتاب های درسی!

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه مسئله اسناد لانه جاسوسی از موضوعاتی است که به مقدار کافی در کتب درسی به آن پرداخته نشده است؛ گفت: کار گروه ویژه ای را تشکیل دادیم که متشکل از بعضی صاحب نظران معاصر و صاحب نظران تألیف کتب درسی است، زیرا کلیه اسناد را مجدداً مرور نمایند و آن بخش از اسناد را که متناسب با فضا و روحیه دوره کودکی و نوجوانی است به مطالب درسی اضافه نمایند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اضافه نمود: تا به امروز در خصوص لانه جاسوسی 14 مطلب در کتب درسی به نگارش در آمده است. این مطالب در مقطع متوسطه دوم عمدتاً در کتاب مطالعات اجتماعی یا تاریخ است، اما در کتاب های رشته فنی و حرفه ای در کتب غیر از تاریخ و مطالعات اجتماعی هم این مباحث را داریم. به عنوان مثال در کتاب تفکر و سواد رسانه ای به نقش مخرب آمریکا اشاره شده است.

منبع: فرارو

به "اضافه شدن اسناد لانه جاسوسی به کتاب های درسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن اسناد لانه جاسوسی به کتاب های درسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید